Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
- zakoupeno pres internetovy prodej 17.12.2013, cena 3979,- Kc, dobirka, doklad c.: 1310018255.
- v lednu 2015 pristroj hlasi plnou pamet pres to ze byla odmazana
- navsteva servisniho centra, zde tovarni nastaveni a dalsi ukony servisniho technika. Zaver: zavada na zakladni desce pristroje, doporuceno k reklamaci
- 13.3.2015 odeslano k reklamaci s popisem jak je uvedeno vyse
- 9.4.2015 - zprava mailem, ze reklamace nebude uznana, duvod:zavada byla zpusobena neopatrnym zachazenim
- odpovedel jsem, ze s tim nesouhlasim a znovu popsal stav, prubeh zavady a zaver servisniho strediska pred zaslanim k reklamaci - bez reakce
- smartphone byl dorucen zpet dobirkou
-prodejce se dle meho nazoru zjistovanim priciny zavady nezabyval a reklamaci smetl ze stolu s tim, ze roh pristroje vykazuje poskozeni. roh pristroje je mirne poskozen, jedna se ale spise o kosmeticke poskozeni obalu, zpusobene posunem a narazem rohu plechoveho tacu po desce stolu, nikoli zasadni (napr.padem).telefon navic po tomto 7 mesicu fungoval bez potizi. mohu poskytnout foto, kde bude zrejme me tvrzeni
smartphone Lenovo A820, bily, 3972,- Kc
- oprava skutecne zavady telefonu
- nereklamuji kvuli vymene pristroje nebo vraceni penez.
- mam dojem, ze pristroj, ktery vykazuje i male poskozeni je prodejcem vracen pro neopatrne zachazeni bez toho, aby se opravou zabyval
- chapu, ze znacna cast zakazniku se snazi reklamovat zbozi poskozene opravdu neopatrnym zachazenim a prodejce se snazi branit, nicmene muj pripad to neni a proto jsem jiz v pocatku popsal zavadu zjistenou v servisu m.telefonu
|
Tweet |
Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Jestliže spotřebitel v záruční době reklamuje vadu, reklamace je prodávajícím zamítnuta, ale spotřebitel je schopen prokázat, že na věci je vada, na niž se vztahuje záruka, může odstoupit od smlouvy pro nevyřízení reklamace řádně v 30denní lhůtě a žádat vrácení peněz. Pokud by prodávající na odstoupení nereagoval, bylo by třeba nárok uplatnit v soudním řízení. Před podáním žaloby by bylo třeba zaslat subjektu tzv. předžalobní výzvu podle § 142a občanského soudního řádu, vhodné by bylo právní zastoupení.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.