Počet nahlášených stížností: | 168 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem zboži, dvoje kalhoty, které jsou nekvalitně ušite, kolem zipů se pářou, na světlych je červená skvrna. Nemohu se nijak doátrat jak vrátit zboží a dostat zpět paníze.
zde je potvrzení ze zhásilkovny o zaplacení zboží
Dobrý den,
tímto Vám potvrzujeme, že náš řidič převzal platbu v hotovosti za dobírku u zásilky od odesílatele Borotrend d.o.o., kterou Vám doručil na adresu xl
Zásilka č.: Z 278 8036 593
Výše dobírky: 1 018 Kč
Datum a čas: 11:02 22.2.2023
jendá se o čerbé a béžové kalhoty velikost 1/xl, kterté ale těmto vylikostem neocpovídají, rovněž kvalita látky nedpovídá produktu
Chtěla bych zboží vrátit a obdržet zpět zaplacené peníze. děkuji Helena Melicharova
|
Tweet |
Pokud zboží neodpovídá objednávce, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků (včetně poštovného).
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení. Poštovné v tomto případě hradí kupující.
Spotřebitel může zboží zaslat na adresu sídla společnosti: Habatova 20, 1236 Trzin, Kamnik, Slovenia.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.