Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#64972Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2023, před rokem

Monika Jiřičková

Znění stížnosti

1.12.2021 jsem zakoupila trekové boty v obchodě Hervis.
Boty se po roce při malé frekvenci nošeni začaly trhat.
Společnost Hervis v ČR ukončila svoji činnost.
Na adrese kterou uvádi i ČOI,Štěrboholy,Nákupni 1,nikdo není.
Dne 22.2.23 jsem tam byla osobně,pani recepčni mi oznámila,že fitma nemá v budově žádné kanceláře,uvedené telefony jsou odpojené,nikfo tam nechodi a balíky,ktere tam chodí na adresu Hervisu leží v recepci nevyzvednuté.
Ptám se,kde mohu svě boty tedy reklamovat?
Děkuji.


Produkt

trekové boty Salomoon vel.43


Požadované řešení

Buď stejné boty nebo vráceni peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2023 10:50, před rokem

Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. U jiné osoby by měl spotřebitel uplatnit právo z vady pouze tehdy, domluvil-li se na této osobě s prodávajícím předem a je-li tato osoba v místě pro spotřebitele bližším, než je místo, ve kterém je prodávající. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.

Nemá-li prodejce žádnou dostupnou provozovnu, doporučujeme kontaktovat prodejce doporučeným dopisem s dodejkou na adrese sídla dle obchodního rejstříku Nákupní 389/1, Štěrboholy, 102 00 Praha. Zároveň se jedná i o adresu místa, kde lze vypořádat případné závazky po ukončení činnosti v provozovně (§ 31 odst. 16 živnostenského zákona) uvedenou aktuálně v živnostenském rejstříku. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Pokud by prodejce informaci, kde lze reklamaci uplatnit, nesdělil správně, může být od České obchodní inspekce pokutován. Podnět k prošetření situace lze podat na webové adrese: https://www.coi.cz/podatelna/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2023 11:28, před rokem

Dobrý den, napište mi prosím na adresu A24.11.2023

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2023 19:51, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2023 10:38, před rokem


Monika Jiřičková

Dobrý den,čekám na vyjádření na můj mail paní Kudejové jeji mail.adresu jsem obdržela na moji stížnost v dTestu.
Předem děkuji
Jiřičková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 15:14, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o možném vývoji případu, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2023 22:22, před rokem


Monika Jiřičková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc,ozvala se mi paní jednatelka za společnosti Hervis a uznala moji reklamaci,byly mi vráceny penize za zboží.
Děkuji.
Jiřičková