Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.12.2021 jsem zakoupila trekové boty v obchodě Hervis.
Boty se po roce při malé frekvenci nošeni začaly trhat.
Společnost Hervis v ČR ukončila svoji činnost.
Na adrese kterou uvádi i ČOI,Štěrboholy,Nákupni 1,nikdo není.
Dne 22.2.23 jsem tam byla osobně,pani recepčni mi oznámila,že fitma nemá v budově žádné kanceláře,uvedené telefony jsou odpojené,nikfo tam nechodi a balíky,ktere tam chodí na adresu Hervisu leží v recepci nevyzvednuté.
Ptám se,kde mohu svě boty tedy reklamovat?
Děkuji.
trekové boty Salomoon vel.43
Buď stejné boty nebo vráceni peněz
|
Tweet |
Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. U jiné osoby by měl spotřebitel uplatnit právo z vady pouze tehdy, domluvil-li se na této osobě s prodávajícím předem a je-li tato osoba v místě pro spotřebitele bližším, než je místo, ve kterém je prodávající. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.
Nemá-li prodejce žádnou dostupnou provozovnu, doporučujeme kontaktovat prodejce doporučeným dopisem s dodejkou na adrese sídla dle obchodního rejstříku Nákupní 389/1, Štěrboholy, 102 00 Praha. Zároveň se jedná i o adresu místa, kde lze vypořádat případné závazky po ukončení činnosti v provozovně (§ 31 odst. 16 živnostenského zákona) uvedenou aktuálně v živnostenském rejstříku. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Pokud by prodejce informaci, kde lze reklamaci uplatnit, nesdělil správně, může být od České obchodní inspekce pokutován. Podnět k prošetření situace lze podat na webové adrese: https://www.coi.cz/podatelna/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, napište mi prosím na adresu A24.11.2023
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,čekám na vyjádření na můj mail paní Kudejové jeji mail.adresu jsem obdržela na moji stížnost v dTestu.
Předem děkuji
Jiřičková
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o možném vývoji případu, případně stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc,ozvala se mi paní jednatelka za společnosti Hervis a uznala moji reklamaci,byly mi vráceny penize za zboží.
Děkuji.
Jiřičková