Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
po několikáté jsem zkoušela uskutečnit rezervaci ubytování na své jméno a nepodařilo se i přes to že mám u Vás ověřený účet a mé pobyty proběhly naprosto v pořádku.
Co jste za společnost když neumožňujete rychlé jednání které bude mít kladný výsledek.
Nezlobte se ale již po několikáté jsem se setkala s nelidským přístupem a záměrného omezování v žití.
Ne každý si může dovolit žít na jednom místě a mít klidný život. Ale od toho spolehám na Vaši společnost která kdysi dávno fungovala úplně perfektně a nebyl žádný problém.
Zadám o okamžité vysvětlení a zřízení mého profilu tak abych mohla nadále využívat Vaši společnost.
Předem děkuji za vyjádření !
TRÁVNÍKOVÁ Lucie
Náhled do mého profilu a vysvětlení jaké pole jsem nevyplnila.
Žrejmě jsem slepá tak pokud to takto je ráda bych to měla potvrzené písemně. Děkuji
|
Tweet |
Dle dostupných informací si mohou provozovatelé ubytování nastavit omezení pro rezervace, které jim pomůže získat větší kontrolu nad svým ubytováním. Zákazníci si mohou tak ubytování rezervovat jen, pokud kritéria jejich vyhledávání odpovídají podmínkám, které mají provozovatelé ubytování nastavené.
Spotřebiteli doporučujeme se obrátit se vzniklou situací přímo na společnost Booking.com s.r.o. Kontakty lze nalézt na webové adrese www.booking.com v záložce zákaznický servis (ve spodní části stránky).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.