Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 20.1.2023 jsem zakoupila zboží ořechů E052202998N. Po otevření a konzumaci jsem zjistila ,že ve směsi jsou Larvy a brouci. NECHUTNÉ a začínám už přemýšlet, že s touto stížnosti půjdu na obchodní inspekci. Není to poprvé, co jsem koupila zkažené nebo prošlé zboží.
Jedná se o prodejnu v OC Odra, Praha 8 Bohnice
Vše mám zdokumentováno
Smetanková
Směs ořechů
Hygiena
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu. Podrobné informace k podání podnětu ke kontrole lze vyhledat zde: https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.