Společnost


JH HOLDING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6500Nevrácení peněz za zpět zaslané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2015, před 10 lety

Jiří Hanzlík

Znění stížnosti

Koupil jsem hodinky z nabídky " Krizomatu ".Hodinky neodpovídaly materiálem popisu v nabídce.Proto jsem je 24.2.2015 zaslal zpět.
Když se delší dobu nic nedělo,poslam jsem firmě e-mail.Jako odpověď
přišel požadavek na číslo mého účtu v bance.Jelikož žádný účet nemám požádal jsem o zaslání poštou. A zase jsem delší dobu čekal.Poté jsem napsal další e-mail,se zprávou, že peníze dosud nemám.Dostal jsem odpověď že peníze mi byly poslány 31.3.2015. Do dnešního dne
t.j. 14.4.2015 jsem nedostal peníze ,ani nějakou zprávu.
Při pokusech o kontakt se firma tváří jako "mrtvý brouk".Na
e-maly neodpovídá,telefon nebere a na udávané adrese má sice sídlo,
ale fyzicky se tam nenalézá.


Produkt

Luxusní pánské sportovní hodinky Curren GMT leather.


Požadované řešení

Vrácení peněžní částky 399,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 16:01, před 10 lety

K řádnému splnění se v souladu s ustanovení § 1954 občanského zákoníku vyžaduje, aby byl dluh splněn ve stanoveném místě. Nelze-li místo plnění zjistit ze smlouvy, povahy závazku nebo z účelu plnění, plní se v místě stanoveném zákonem.

Plní-li dlužník peněžitý dluh poštovním poukazem, je dluh splněn vyplacením peněžní částky věřiteli v hotovosti. Pokud tedy ještě nebyly peníze spotřebiteli vyplaceny, dluh stále není splněn.

Pro stanovení případného prodlení je rozhodné, zda se jednalo o odstoupení ve 14 denní lhůtě od převzetí věci dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku nebo o odstoupení z důvodu, že reklamace nebyla vyřízena včas. V prvně uvedeném případě je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, jinak se ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení č. 351/2012 Sb. Při odstoupení se vrací finanční prostředky stejným způsobem, jakým byly přijaty. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. V tomto případě se strany pravděpodobně dohodly na odlišném způsobu vrácení peněz. Pokud by se jednalo o odstoupení z důvodu marně uplynuté lhůty k vyřízení reklamace, lhůta by měla být stanovena spotřebitelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2015 10:01, před 10 lety

Společnost JH HOLDING s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.