Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Vinted mi zablokoval účet hned 10 minut poté, co jsem zveřejnila 3 produkty (padělané zboží). Nikde jsem nepsala, že je to pravé zboží a neudávala jsem tam ani vysokou částku. Hned jsem psala na podporu, ale tam mi odepisoval pouze robot s tím, že jsem nereagovala na jejich upozornění. Na to jsem jim okamžitě psala, že mi na Vinted jako ostatním lidem nechodí upozornění (na to vůbec nereagovali). Informovala jsem je také s tím, že na svém učtu vidím, že jsem zablokovaná dočasně, ale oni mi stále tvrdili, že jsem trvale a že už se to nezmění. Odpověď na to, proč se mi ukazuje u svého účtu ¨dočasně¨ doteď nemám (posílala jsem jim i screenshot účtu). Poslední zpráva, kterou od nich mám je, že mě již v minulosti několikrát upozorňovali na prodej neoriginálního zboží, což vůbec není pravda. V jejich obchodním podmínkách totiž zní, že pokud někdo prodává padělané zboží je zablokován dočasně a za 7-14 dní se automaticky odblokuje. Proto nechápu důvod mého trvalého zablokování. Když jsem zkoušela psát na jejich e-mail, tak mi napsali úplně totéž jako na podpoře (robot). Řeším to s nimi už od 20. února 2023.
Nikdy jsem nikoho neokradla ani nepodvedla a na svém účtu jsem měla přes 19 výborných hodnocení a přes asi 90 produktů a teď o to jen tak přijdu.
Mrzí mě to a doufám, že mi Vinted opět obnoví účet.
Obnovení mého Vinted účtu.
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v obchodních podmínkách v bodu 11.1 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).
Společnost u neoriginálních předmětů uplatňujeme zásadu nulové tolerance. Pokud bude uživatel Zásady originality předmětů společnosti opakovaně porušovat a záměrně vkládat nabídky neoriginálních předmětů, společnost tyto předměty smaže a natrvalo zablokuje uživateli účet.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, kdy dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.