Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
22. 02. 2023 08:32:06 Příjem zásilky na expedičním depu Liberec, Volgogradská 17.Do dnešního dne 24.2.2023 nedoručeno.Liberec -Jablonec nad Nisou cca 15 km.
Odůvodnění proč je zásilka na depu v Liberci již třetí den
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Pěkný den, paní Gáliková, pro prověření konkrétní zásilky se prosím obraťte na náš zákaznický servis (+420 216 216 516). Po žádosti o spojení s operátorem dojde k přepojení na jednoho z kolegů, který se na zásilku mrkne a zjistí, proč se na depu zdržela. Zároveň zajistí její urychlené doručení. Gabča, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.