Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65008Balík je již 5 dní na ,,depu”

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2023, před rokem

Dominika Kopáčová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Velmi mi vadí, že zákazník musí balík ,,nahánět”. Výdejní místo byl z-box. Je mi jedno, že řidič špatně vložil balík a tím nastaly komplikace. Je to problém z Vaší strany. Nicméně , bylo by dobré, dát vědět, co se zásilkou je a proč a jak se to řeší. Dále by bylo k dobru, když už volám na infolinku, aby se operátoři ujednotili v podávaných informacích. Jeden mi řekne, že se zásilka musí přesměrovat na kamennou výdejnu. Další den mi řekne, že přesměrováním není možné, protože balík musí být na prvotním zvoleném výdejním místě. Dnes mi opět tvrdili, ze se to přesměrovat musí. Bylo by tedy vhodné operátory opět proškolit v postupech při řešení těchto situací.


Požadované řešení

Uvítala bych vracení částky za poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2023 13:28, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2023 10:27, před rokem

Dobrý den, paní Kopáčová, moc se omlouváme, že jste se dostala do takové situace, kdy jste od operátorů obdržela různé informace. Něco takového by se rozhodně stát nemělo. Oceníme, když nám poskytnete číslo zásilky, abychom mohli záležitost prověřit a předejít tomu, aby se něco takového neopakovalo. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2023 19:51, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.4.2023 05:47, před rokem


Dominika Kopáčová

Hodnocení: