Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6501Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2015, před 10 lety

Tomáš Pilík

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10. 3. 2015 jsem u společnosti CZC.cz učinil objednávku na produkty:
- 168581 - notebook MSI GE62 2QF-091CZ Apache Pro (41144.8,- Kč s DPH)
- 134357 - Microsoft Office 2013 pro domácnosti, bez média, pouze s novým počítačem (3090.0,- Kč s DPH).

Objednávka byla řádně potvrzena pomocí e-mailu, doba dodání byla stanovena na 32 dnů.

Dne 13.3.2015 byla zrušena objednávka zboží 168581 - notebook MSI z důvodu nemožnosti zajištění od dodavatele - cituji "...zboží z Vaší objednávky již nedokážeme zajistit od našeho dodavatele. Z tohoto důvodu bylo vyřazeno z naší nabídky."

Dne 7.4.2015 byl stejný produkt pod stejným produktovým označením opět zařazen do nabídky, nicméně za jinou cenu (50690.0,- s DPH, dnes 47990.0,- s DPH).

Dne 7.4.2015 jsem pomocí emailu kontaktoval CZC.cz s žádostí o vyjádření zrušení objednávky, když daný produkt je evidentně k dostání, odpověď mi nebyla dodnes zaslána.

Dne 14.4.2015 jsem kontaktoval telefonicky zákaznickou linku CZC.cz se žádostí o vyjádření k dané problematice. Bylo mi sděleno, že byla ukončena výroba daného zařízení (což je prokazatelně nepravdivé tvrzení, nakolik je tento produkt nabízen několika konkurenčními obchody; dostupnost daného produktu jsem konzultoval i s českým zastoupením značky MSI) a zboží v nabídce CZC.cz představuje kusy produktu, který si objednali jiní zákazníci přede mnou a následně svou objednávku stornovali. Dle vyjádření CZC.cz není možné vyřídit objednávku v původní podobě, nicméně si prý mohu zboží objednat nyní za vyšší cenu v rámci nové objednávky.
I pokud by se jednalo pouze o kusy z dříve zrušených objednávek, tak se jedná o stejný produkt, který byl součástí mé objednávky, a dle logiky a platných obchodních podmínek společnosti CZC.cz vypracovaných společností dTest neexistuje důvod k nedodání zboží (objednané zboží je na skladě, dodání zboží je možné ve lhůtě dle původní objednávky).

Vzhledem k tomu, že kupní smlouva vznikla potvrzením objednávky, kdy jsem si jako spotřebitel byl vědom delší doby dodání, nenacházím legitimní důvod ke zrušení objednávky ze strany dodavatele.

Děkuji za vyřízení.


Produkt

Notebook MSI GE62 2QF-091CZ Apache Pro (kód produktu 168581)


Požadované řešení

Dodání zboží dle původní objednávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2015 16:26, před 10 lety

V případě, že je uzavřena kupní smlouva, je prodávající zavázán odevzdat věc, která je předmětem koupě. Dle ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Dle komentáře se jedná o rozvazovací podmínku. Při splnění takové podmínky právní následky jednání pominou. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době. Nemožnost plnění prokazuje dlužník.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2015 22:38, před 10 lety


Tomáš Pilík

Hodnocení:

Komentář: Do cca 3 hodin po uveřejnění se mi ozvala vedoucí zákaznického centra s nabídkou vyřešení problému mnou požadovaným způsobem - zboží jsem si dnes vyzvedl. Rád bych tedy tuto stížnost uzavřel s kladným hodnocením a poděkováním dTestu. Děkuji. S pozdravem, Tomáš Pilík