Společnost


PINK FACTORY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65012Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2023, před rokem

Marie Kubíčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím Vás nevím co je s moji dodávkou zaplaceného zboží dle objednávky *** na
Lovebody cosmetic KYSELINA HYALURONOVÁ SÉRUM 30ML, kterou jsem si objednala a zaplatila u Vás dne 8.2.2023.
Nikdo mi nevolal, že zboží pro mne veze, správný telefon i email měli. Při psaní jsem potvrdila jméno a nevím proč se mi tam napsalo, Pardubice, Smilova ulice.
Moje adresa je *** a telefon je správně ***. Je možné, že jsem dříve účtovala jednu firmu, která měla sídlo ve Smilově ulici a nenapadlo mě, že když potvrdím jméno Marie Kubíčková, že si to počítač opraví správnou adresu na chybnou..
Dnes se mi zdálo, že zboží moc dlouho nejde a tak jsem šla znovu do objednávky a tam jsem zjistila chybnou adresu. Ještě se mi to nestalo,
že by se uvedla chybná ulice, ale byl tam telefon a nikdo nevolal.
Moc Vás prosím o dodání objednaného a zaplaceného zboží.na správnou adresu :***
Prosím o zprávu na telefon *** a email :***.Předem moc děkuji a omlouvám se se potíže s dopravou zboží.

Pěkný den přeje
Marie Kubíčková


Požadované řešení

Prosím o dodání zboží dle objednávky z 8.2.2023 č. *** na adresu Marie Kubíčková, ***. Fakturu na uhrazené zboží poslali na správný email, tak nevím proč na něj nenapsali a nebo nezavolali, když kontakt měli. Důkaz o poslané faktuře uvádím. Pokud to není možné dodat, tak prosím o vrácení peněz na účet :***
PINK FACTORY s.r.o.
Rybná 716/24
11000 Praha
IČ: 08487553
DIČ: CZ08487553
Spisová značka: C 319684 - Městský soud v Praze
Telefon: +420606093309
E-mail: info@lovebody.cz
https://www.lovebody.cz
***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2023 15:12, před rokem

Jestliže byla zvolena přeprava, která vyžaduje kontaktování spotřebitele ohledně dodání zboží, domníváme se, že společnost ještě zboží neodeslala i vzhledem k obdobným stížnostem, které na tento subjekt evidujeme. Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat přímo společnost ohledně zadání špatné adresy.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti PINK FACTORY s.r.o., Rybná 716/24, 110 00 Praha.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 13:41, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2023 13:22, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že dostala peníze zpět. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.