Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Chtěla bych spíše upozornit na nepochopitelné a špatné chování k zásilkám.
Nedávno jsem posílala VHS přehrávač s ovladačem. Ovladač zabalený mimo přehrávač.
Paní, která balík převzala, našla ovladač nacpaný uvnitř videa a tím se video poničilo.
Poničení se dalo opravit a proto to nijak dále řešit nebudu.
Ale upřímně nechápu jak je tohle vůbec možné.
VHS přehrávač + dálkové ovládání
Celková kontrola chování zaměstnanců k zásilkám.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme ji však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, paní Brožíková, všichni Zásilkovňáci jsou školeni, aby se zásilkami zacházeli zodpovědně a šetrně. Při přepravě však může dojít k tomu, že jedna zásilka přimáčkne druhou. Proto apelujeme na zákazníky, aby dodržovali naše obchodní podmínky a neposílali křehké zboží, které je vyloučeno z přepravy. Zároveň je potřeba zboží pečlivě zabalit. Více informací najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku. Věříme, že když se budete držet stanovených zásad, něco takového se nebude opakovat. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: