Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65017Poničení zboží při přepravě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2023, před rokem

Petra Brožíková

Znění stížnosti

Chtěla bych spíše upozornit na nepochopitelné a špatné chování k zásilkám.
Nedávno jsem posílala VHS přehrávač s ovladačem. Ovladač zabalený mimo přehrávač.
Paní, která balík převzala, našla ovladač nacpaný uvnitř videa a tím se video poničilo.
Poničení se dalo opravit a proto to nijak dále řešit nebudu.
Ale upřímně nechápu jak je tohle vůbec možné.


Produkt

VHS přehrávač + dálkové ovládání


Požadované řešení

Celková kontrola chování zaměstnanců k zásilkám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2023 10:12, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme ji však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2023 10:30, před rokem

Dobrý den, paní Brožíková, všichni Zásilkovňáci jsou školeni, aby se zásilkami zacházeli zodpovědně a šetrně. Při přepravě však může dojít k tomu, že jedna zásilka přimáčkne druhou. Proto apelujeme na zákazníky, aby dodržovali naše obchodní podmínky a neposílali křehké zboží, které je vyloučeno z přepravy. Zároveň je potřeba zboží pečlivě zabalit. Více informací najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku. Věříme, že když se budete držet stanovených zásad, něco takového se nebude opakovat. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2023 19:49, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.4.2023 14:10, před rokem


Petra Brožíková

Hodnocení: