Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65018Žádost o ukončení POM neúspěšné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2023, před rokem

Martina Hrubá

Znění stížnosti

Prodala jsem nemovitost, kde se vázaly dvě pojistky k nemovitosti. Jedná u ČSOB, druhá u UNIQA. Obě žádosti o ukončení POM jsem podala 17.2., stejným způsobem.
ČSOB mi dala info o ukončení k datu 19.2.2023, s UNIQA jednám každý den, po každé mi odepisuje jiná osoba z podpory, každá píše jiné informace k ukončení. Již je to týden a stále se dohaduji neúspěšně.
Absolutně neschopný personál a zákaznická podpora! Nedoporučuji sjednávát jakoukoliv pojistku u této instituce.


Požadované řešení

Ukončit POM z důvodu prodeje nemovitosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2023 14:46, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti UCZ/PMO/17 v bodě 6.1. je uvedeno, že změní-li se vlastník nebo spoluvlastník předmětu pojištění, ke kterému se vztahuje sjednané pojištění, a tento vlastník nebo spoluvlastník nebyl pojistníkem, pojištění oznámením této změny pojistiteli odchylně od ustanovení § 2812 a § 2867 občanského zákoníku a VPP UCZ/15 článku 6.5.1. nezaniká. Práva a povinnosti pojištěného ze sjednaného pojištění přecházejí z vlastníka, který přestal být pojištěným, na nového nabyvatele.

V bodě 6.5.1. VPP UCZ/15 je uvedeno, že při změně vlastnictví nebo spoluvlastnictví pojištěného
majetku zanikne pojištění dnem písemného oznámení této změny a prokázání této skutečnosti pojistiteli.

Pokud spotřebitelka splnila podmínky pro ukončení pojištění, mělo by jí být vyhověno.

Dohled v této oblasti vykonává Česká národní banka se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, Tel. +420 224 412 770, fax +420 224 412 261, e-mail: spotrebitel@cnb.cz.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.