Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prodala jsem nemovitost, kde se vázaly dvě pojistky k nemovitosti. Jedná u ČSOB, druhá u UNIQA. Obě žádosti o ukončení POM jsem podala 17.2., stejným způsobem.
ČSOB mi dala info o ukončení k datu 19.2.2023, s UNIQA jednám každý den, po každé mi odepisuje jiná osoba z podpory, každá píše jiné informace k ukončení. Již je to týden a stále se dohaduji neúspěšně.
Absolutně neschopný personál a zákaznická podpora! Nedoporučuji sjednávát jakoukoliv pojistku u této instituce.
Ukončit POM z důvodu prodeje nemovitosti.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti UCZ/PMO/17 v bodě 6.1. je uvedeno, že změní-li se vlastník nebo spoluvlastník předmětu pojištění, ke kterému se vztahuje sjednané pojištění, a tento vlastník nebo spoluvlastník nebyl pojistníkem, pojištění oznámením této změny pojistiteli odchylně od ustanovení § 2812 a § 2867 občanského zákoníku a VPP UCZ/15 článku 6.5.1. nezaniká. Práva a povinnosti pojištěného ze sjednaného pojištění přecházejí z vlastníka, který přestal být pojištěným, na nového nabyvatele.
V bodě 6.5.1. VPP UCZ/15 je uvedeno, že při změně vlastnictví nebo spoluvlastnictví pojištěného
majetku zanikne pojištění dnem písemného oznámení této změny a prokázání této skutečnosti pojistiteli.
Pokud spotřebitelka splnila podmínky pro ukončení pojištění, mělo by jí být vyhověno.
Dohled v této oblasti vykonává Česká národní banka se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, Tel. +420 224 412 770, fax +420 224 412 261, e-mail: spotrebitel@cnb.cz.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.