Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Přišly mi objednané stahovací kalhotky. Hned po rozbalení jsem viděla, že jsou příliš malé, ani jsem je nezkoušela. Bylo by to marné.
Okamžitě jsem dodavateli tento poznatek napsala, přišla mi automatická odpověď, kde byla rada, jak postupovat. To jsem učinila. Tím to skončilo. Měli mi poslat jakýsi kód pro vložení do vraceného balíčku a adresu. Jenže nic nepřišlo a na mé výzvy nereagují. Chci balíček odeslat tedy jen s č.objednávky. Co bude dál, netuším.
Malý rozměr. Nečeské míry. Při objednávání nebyly míry uvedené.
Požaduji vrácení peněz. 413,- Kč
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Více informací ohledně odstoupení od smlouvy, výměny a reklamace u společnosti HS plus d.o.o. nalezne spotřebitel zde: https://reclamations.hs-plus.com/cz/reklamace-a-vymena/.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Spotřebitelka nás informovala, že byla stížnost vyřešena. Z tohoto důvodu ji uzavíráme s dosažením dohody.