Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#65026Stržené peníze za službu, kterou si nikdo neobjednal

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2023, před rokem

Jaroslav Učeň

Znění stížnosti

V době od 16.8.-19.9.20222 bylo neoprávněně strženo z mobilu mé vnučky 5x po 99.- Kč za službu, kterou údajně poskytuje Mind + Customer Support v celkové výši 495 Kč. Vnučka si není vědoma toho, že by si něco objednávala.
Po stížnosti na O2 jsem získal číslo společnosti Mind+, kam jsem poslal písemnou žádost o vrácení peněžních prostředků.
Relamaci bylo přiděleno číslo 74869. Společnost Mind+ se ozvala 23.9.2022, že vrátí peníze, pokud ji pošlu číslo účtu, což jsem udělal hned 23.9.2022. Pak jsem psal 27.10.2022, 15.11.2022, 28.1.2023, do dnešního dne peníze nemám.

Porádite jak dál postupovat?

Děkuji J U.


Produkt

Neoprávěně stržené peníze za službu, kterou si nikdo neobjednal.


Požadované řešení

Vrácení peněz na poskytnuté číslo účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2023 12:16, před rokem

Společnost DIMOCO Europe GmbH je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu.

Pokud ještě tak spotřebitel neučinil, může se obrátit na servisní a kontaktní centrum společnosti Dimoco Europe GmbH, které je zdarma k dispozici a může poskytnout součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2023 08:01, před rokem

DIMOCO Service Center DIMOCO Service Center Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.3.2023 10:27, před rokem


Jaroslav Učeň

Hodnocení:

Komentář: Po dlouhém dopisování jsou peníze ve výši 495 Kč zpět. Nebýt vaší společnosti dTest asi bych se peněz nedočkal. Je potřeba se od takových šmejdů nenechat okrádat a peníze si
vymoci zpět. Nejde o těch pár stovek, ale o princip.
Ještě jednou děkuji
Učeň