Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6503Nedoručování balíků, ani oznámení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2015, před 10 lety

Štěpán Šimík

Znění stížnosti

Již ve dvou případech mi nebyl doručen balík ani oznámení o uložení na poštu.
Osobně jsem si stěžoval na dodací poště, ale tam mi bylo řečeno, že balíky jsou v kompetenci odd. v Rudné u Prahy (včetně avíza o uložení balíku).
Myslím si, že se jedná o jednu společnost a mě nezajímá jejich interní rozdělení zodpovědností.
Chci zjednat nápravu a zodpovědět proč se tak nyní již 2x stalo
(např. jedna ze zásilek BA967552915VV).
Děkuji.
Štěpán ŠIMÍK


Požadované řešení

a) podání vysvětlení
b) zjednání nápravy = skutečné fyzické doručení na adresu, případně alespoň bezodkladné oznámení o uložení na poštu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 15:42, před 10 lety

Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je v každém případě povinen informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.