Společnost


BEBOTO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6507Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2015, před 10 lety

Jan Laurýn

Znění stížnosti

V eshopu megatel.cz jsem 2.2.2015 zakoupil mobil Nokia Lumia 830. Byl jsem ujištěn, že mobil je z EU distribuce. V autorizovaném servisu NOKIA mi zjistili, že mobil je určený do HongKongu a v Evropě Nokia záruku neuznává. Navíc se pravděpodobně jedná o předprodejní verzi telefonu, jsou v něm softwarové chyby. Firma není schopná reklamaci vyřešit. Chtěl bych odstoupit od smlouvy a dostat zpět peníze. Mobil mi totiž nechtějí v žádném bazaru vykoupit.


Produkt

Nokia Lumia 830, 355159062087064


Požadované řešení

Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2015 16:42, před 10 lety

Prodávající dle § 2161 občanského zákoníku odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, tedy např. že má ujednané nebo popsané vlastnosti. Pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Pokud věc nemá uvedené vlastnosti, může kupující podle § 2169 občanského zákoníku požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Prodávající má povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. V případě marného uplynutí lhůty vznikne spotřebiteli právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 15:59, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.