Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65083Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2023, před rokem

Adam Siwecki

Znění stížnosti

16:00 jsem si objednal jídlo bylo problém zas objednat.....16:08 mi přišli 2 emaily o 2 platbách, tak teda říkám kašlu na to nebudu to řešit, peníze se mi zas vrátí za měsíc a milion řeším kolem toho tak že si to teda nechám 2x......čekám, čekám 17:30 se ptám stevardky co je s mou objednávkou že je to skoro hodinu a půl a ta celá mrská nechápala a začla se vyptávat jestli semi ztrhli peníze, ukazuju email o platbě (viz. si ho fotila) a že se na to podívá že se mohla vyskytnou chyba....pak kolem mě jen prochází jako by ji to bylo jedno a už se nic neřešilo a měla v ** úplně hlavně že se postaráte o pasažéry během celé cesty, za něco platím a ještě to nedostanu...** regio, mějte se sbohem


Produkt

Strašný servis


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodání jídla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 11:44, před rokem

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 17:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 15:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.