Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#65106Nedodržení deklarované výše slevy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2023, před rokem

Jiří Nečas

Znění stížnosti

Lidl deklaruje 10% slevu na kartu LidlPlus po aktivaci nabídnutého kupónu. Dnes jsme aktivovali tento kupón, ale slevy nebyly 10 %, nýbrž je kolem 7,3 %.

Zboží Množství Cena bez Cena po Sleva Sleva
10% slevy10% slevě v Kč v %
Listové těsto se slevou 5 ks 74,50 69,10 5,40 7,25
Tiramisu 3 ks 194,70 180,54 14,16 7,27
Zmraz. ovoce - maliny 119,00 110,34 8,66 7,28
Dám. triko 99,90 92,59 7,31 7,32
Pán. ponožky 99,90 92,63 7,27 7,28
Přesn hruš jah rybíz 5 ks 69,50 64,45 5,05 7,27
Těst. mrk. rajč. šun. 34,90 32,36 2,54 7,28
Softree Toal. papír 4 ks 27,60 25,60 2,00 7,25
Celer 1,006 kg 30,08 27,89 2,19 7,28


Požadované řešení

Zabránit klamavým informacím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2023 08:13, před rokem

Jestliže společnost na určité zboží společně s aplikací Lidl Plus, dle reklamního sdělení, poskytuje slevu ve výši 10 %, je povinna toto dodržet. Spotřebiteli tedy měla být sleva přiznána.

Tyto chyby doporučujeme spotřebitelům reklamovat ihned na místě (např. u vedoucího pracovníka).

V tomto případě by se mohlo jednat i o nekalou obchodní praktiku klamavého konání dle § 5 zákona o ochraně spotřebitele. Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil. Dozor nad dodržováním tohoto ustanovení provádí Česká obchodní inspekce.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 13:19, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2023 13:36, před rokem

Dobrý den, pane Nečasi, omlouváme se za prodlevu a děkujeme za Váš podnět. S pozdravem Lidl Česká republika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:27, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 15:56, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.