Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Lidl deklaruje 10% slevu na kartu LidlPlus po aktivaci nabídnutého kupónu. Dnes jsme aktivovali tento kupón, ale slevy nebyly 10 %, nýbrž je kolem 7,3 %.
Zboží Množství Cena bez Cena po Sleva Sleva
10% slevy10% slevě v Kč v %
Listové těsto se slevou 5 ks 74,50 69,10 5,40 7,25
Tiramisu 3 ks 194,70 180,54 14,16 7,27
Zmraz. ovoce - maliny 119,00 110,34 8,66 7,28
Dám. triko 99,90 92,59 7,31 7,32
Pán. ponožky 99,90 92,63 7,27 7,28
Přesn hruš jah rybíz 5 ks 69,50 64,45 5,05 7,27
Těst. mrk. rajč. šun. 34,90 32,36 2,54 7,28
Softree Toal. papír 4 ks 27,60 25,60 2,00 7,25
Celer 1,006 kg 30,08 27,89 2,19 7,28
Zabránit klamavým informacím
|
Tweet |
Jestliže společnost na určité zboží společně s aplikací Lidl Plus, dle reklamního sdělení, poskytuje slevu ve výši 10 %, je povinna toto dodržet. Spotřebiteli tedy měla být sleva přiznána.
Tyto chyby doporučujeme spotřebitelům reklamovat ihned na místě (např. u vedoucího pracovníka).
V tomto případě by se mohlo jednat i o nekalou obchodní praktiku klamavého konání dle § 5 zákona o ochraně spotřebitele. Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil. Dozor nad dodržováním tohoto ustanovení provádí Česká obchodní inspekce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, pane Nečasi, omlouváme se za prodlevu a děkujeme za Váš podnět. S pozdravem Lidl Česká republika.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.