Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Každý den jezdím autobusem č. 13 z Pavlovice křižovatka. NIKDY nepřijel včas. Jezdím s nim do školy a pokaždé prijedu pozde, protože stále spoleham na to, ze autobus přijede načas. Opakuji NIKDY nacas neprijel. Prosím o upravení jízdního řádu - řidiči očividně nestíhají přijet na zastavku v daném čase.
Úprava jízdního radu tak, aby odpovídal příjezdům autobusu. Pokaždé minimálně o 10 minut mešká.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.