Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65119Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2023, před rokem

Michal Blecha

Znění stížnosti

Dobry den,
zasilka Z 215 2904 943
Pan dorucovatel vola,ze za minutku je u nas na firme.O 20 minut volam kde se pan dorucovatel nachazi.

telefon nezveda tel na ridice 608 412 588 vyzkouseno 3x

28. 02. 2023 11:01:33 Doručování zásilky (předpokládané doručení v čase 13:11 - 14:41).
28. 02. 2023 18:18:27 Neúspěšný pokus o doručení – příjemce odmítnul převzetí zásilky.
28. 02. 2023 18:18:46 Zásilku se nám nepodařilo doručit (vratka).

Záznamy kontaktů
28. 02. 2023 14:28:33 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Spojeno

Takzue jestli pan dorucovatel jen zavola aby mel kryti a nasledne nedoruci tak to je dost nepekny zpusob.

Na firme mame recepci 24/7 penize na dobirku nachystany.

Tato cast neni pravdiva

28. 02. 2023 18:18:27 Neúspěšný pokus o doručení – příjemce odmítnul převzetí zásilky.

Toto neni pravda.


Požadované řešení

Pozadovane reseni ?

Pan ridic dostane za usi.Lhat se nema a bylo by dobre ,aby s touto praktikou (ne)dorucovani prestal.


Co se tyce poplatku za (ne)doruceni necham na vas .
diky
Blecha Michal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 10:07, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2023 10:35, před rokem

Dobrý den, pane Blecho, děkujeme za poskytnutí čísla zásilky, záležitost prověříme, něco takového rozhodně není v pořádku a uděláme vše pro to, aby se něco takového neopakovalo. Věříme, že příště už doručení proběhne hladce, jak má. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2023 21:53, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:16, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.