Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobry den,
zasilka Z 215 2904 943
Pan dorucovatel vola,ze za minutku je u nas na firme.O 20 minut volam kde se pan dorucovatel nachazi.
telefon nezveda tel na ridice 608 412 588 vyzkouseno 3x
28. 02. 2023 11:01:33 Doručování zásilky (předpokládané doručení v čase 13:11 - 14:41).
28. 02. 2023 18:18:27 Neúspěšný pokus o doručení – příjemce odmítnul převzetí zásilky.
28. 02. 2023 18:18:46 Zásilku se nám nepodařilo doručit (vratka).
Záznamy kontaktů
28. 02. 2023 14:28:33 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Spojeno
Takzue jestli pan dorucovatel jen zavola aby mel kryti a nasledne nedoruci tak to je dost nepekny zpusob.
Na firme mame recepci 24/7 penize na dobirku nachystany.
Tato cast neni pravdiva
28. 02. 2023 18:18:27 Neúspěšný pokus o doručení – příjemce odmítnul převzetí zásilky.
Toto neni pravda.
Pozadovane reseni ?
Pan ridic dostane za usi.Lhat se nema a bylo by dobre ,aby s touto praktikou (ne)dorucovani prestal.
Co se tyce poplatku za (ne)doruceni necham na vas .
diky
Blecha Michal
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, pane Blecho, děkujeme za poskytnutí čísla zásilky, záležitost prověříme, něco takového rozhodně není v pořádku a uděláme vše pro to, aby se něco takového neopakovalo. Věříme, že příště už doručení proběhne hladce, jak má. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.