Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#65123Nedodané zboží, opakovaně posouvaná lhůta, bez komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2023, před rokem

Jan Vacek

Znění stížnosti

Dobrý den, od společnosti mall.cz jsme si 3.2.2023 objednali zboží z partnerského prodeje (jídelní stůl v hodnotě necelý 9 tisíc Kč). Zboží bylo předem zaplaceno a byl udán předpokládaný termín doručení 17.-22.02.2023. Dodnes se pouze v administraci objednávky stále posouvá termín dodání, ale stav obejdnávky je stále "kontrola dostupnosti zboží". Kontaktovali jsme infolinku, odkud nám přislíbili zjištění problému a kontaktování do 48 hodin (od té doby nic, již týden). Stůl byl uveden jako na skladě, nicméně na skladě zjevně není, protože po objednání byl z eshopu stažen. Měsíc objednané, zaplacené a nedoručené zboží, bez jakékoliv odezvy a komunikace ze strany obchodu, mi v dnešní době přijde nanejvýš neprofesionální. Rádi bychom zkusili vše pro úspěšné dokončení obchodu, než přistoupíme ke krokům soudní cestou.


Produkt

Rozkládacjí jídelní stůl EGEN 100 - 176 c


Požadované řešení

Doručení zboží v dodatečně lhůtě 7 dní od teď, nebo odstoupení od smlouvy s odškodněním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 10:18, před rokem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2023 09:05, před rokem

Dobrý den, paní Macků. Velice mě mrzí, že objednávka nebyla doposud doručena. Bohužel, i přes opakované urgence ohledně termínu doručení, partner nereaguje a objednávka je stále pouze otevřená. Pokud již nechcete déle čekat, objednávku zrušíme a vrátíme Vám zpět platbu. Domluvíme se na vhodné kompenzaci za nedoručené zboží. S pozdravem Jana, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2023 21:51, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.4.2023 09:36, před rokem


Jan Vacek

Hodnocení: