Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65127Innogy pobočka Přerov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2023, před rokem

Romana Běhalová

Znění stížnosti

Na pobočku Innogy v Přerově jsem se objednala a před návštěvou pobočky několikrát na infolince Innogy zjišťovala a i na webu Innogy, co vše potřebuji k úkonům, které chci řešit ... jednalo se o Potvrzení uhrazených plateb ,info k vyúčtování, splátkový kalendář a informativně i další věci. Dle rad na infolince a i infa na stránkách Innogy, jsem s sebou měla dvě Plné moci speciální - vždy ke konkrétnímu úkonu a jednu univerzální notářsky ověřenou pro veškerá zastupování a úkony , protože zastupuji svého 90-ti letého téměř imobilního otce. První zaměstnankyně pobočky, ke které jsem se dostala, velice nevstřícně až arogantně ke všemu měla připomínky a jednala opravdu neochotně - a protože neměla ani jmenovku na triku, ani jakékoliv označení či vizitku na přepážce a nikde jsem nevyčetla jak se jmenuje, po mém dotazu zda by mě tedy mohla sdělit své jméno nebo se tak nějak prostě představit - doslova odpověděla - že neřekne (jak se jmenuje), že mě po tom nic není, ona není povinna mě toto vůbec sdělovat a vůbec se vlastně mnou nemusí bavit - první šok .... Takové nevstřícné a neprofesionální jednání a hlavně neskutečná arogance mě naprosto zaskočila, neboť jednoduše nic nešlo a asi se rozhodla mne naprosto bojkotovat. I proto jsem jí sdělila, že si na ni a její chování a přístup budu stěžovat a dám reklamaci. Pracovnice "no name" na mě štěkla, že se se mnou už vůbec tedy nemíní a nemá o čem bavit a tím veškerá komunikace s ní skončila. Volala jsem na infolinku Innogy, jestli je takovéto chování a přístup zaměstnankyně pobočky normální a v pořádku a bylo mě sděleno, že samozřejmě se musí představit tak jako na infolince a já jako zákazník musím vědět s kým jednám a řekla, ať opravdu podám stížnost a reklamaci, ať jen vím čas kdy jsem tam byla a kde dotyčná seděla a pracovala, že bohužel takové jednání asi opravdu není tak úplně v pořádku. V momentě, kdy pracovnice - dosud mne naprosto ignorující - viděla a slyšela hovor na linku Innogy - vstala za přepážkou a začala hlasitě , aby to evidentně bylo slyšet v telefonu, něco o tom, že jsem řekla před tím, že jsou banda blbců a proto přece ona se takto chová atd. V momentu, kdy něco o bandě blbců zaslechla po jejím výkřiku ochranka - se nade mne telefonující - pán z ochranky výhružně postavil a shora na mne velmi a nepříjemně z blízka hleděl a snad si myslel, že mne bude nějak pacifikovat - krajně nepříjemná situace - já telefonující s Innogy a nade mnou chlap výhrůžně stojící a už se ode mne nehnul ze zhruba cca 50 cm vzdálenosti - zřejmě, aby mohl přiskočit a skolit mne na zem nebo na stůl - opravdu nevím a nechápu co toto divadlo ze strany bezejmenné zaměstnankyně mělo najednou vyvolat. Seděla jsem tam naproti ní celkem v šoku z jejího chování - a dotyčná "anonymní" za přepážkou si už dělala svoji práci na PC, vůbec si mě nevšímala, nikdo se mnou již nekomunikoval. Tak jsem požádala její kolegyni vedle, co mám tedy dělat, když tam sedím a ignorace ze strany její spolupracovnice je neskutečná - a tato druhá pracovnice - na jmenovce Iveta - najednou nevěděla, jestli mě vůbec může převzít k vyřízení věcí jako zákazníka nebo ne, evidentně se vůbec nedovedla k dané záležitosti jakkoliv postavit a dívala se stále na kolegyni-před kterou jsem seděla a která jí něco gestikulovala pod stolem rukou ve smyslu nic jí neříkej, nechej ji atd...Celkem to byla krajně nepříjemná a i možná ponižující pro mne situace. Nakonec jsem si tedy přesedla a dozvěděla se, že Plná moc - ani jedna nestačí - ani ta notářsky ověřená - k tomu, aby mě vytiskla pouhé Potvrzení uhrazených plateb a ona se mnou nemůže nic vlastně vyřídit, protože - jak jsem se dokonce dozvěděla, nemám plnou moc přímo na formuláři Innogy a kdybych ji prý měla - jde všechno. Tak jsem paní řekla, že kdybych měla Plnou moc i psanou rukou třeba, se všemi náležitostmi, tak je to prostě Plná moc k zastupování a ta je platná ..ne a ne a ne ,musí být na jejich předtisku a tečka... Odešla jsem asi po více jak půlhodině a vůbec nic vyřízené, ani jednu záležitost, odešla jsem doslova s prázdnýma rukama....Jen tlak minimálně 200 a obrovské naštvání a zklamání.
Co se týká dalších dokumentů - bylo mě řečeno, že pokud na kterémkoliv dokumentu budu dole podepsaná já - musí být tento dokument s hlavičkou na mne a psaný na mne a dokonce mě vytiskla dovětek k plné moci, kde já přebírám zodpovědnost například za nedoplatek plynu a já na sebe vlastně tímto uznáním závazku nebo dluhu bych tento dluh přebrala na sebe ... a to jen proto, že bych někde dole byla podepsaná já a i na základě zastupování v plné moci .... prostě katastrofa jedna za druhou .... ale tady nelze konstatovat, že neznalost neomlouvá - pracovnice pobočky je ta, která by měla vědět a má vědět a měla by umět poradit, kdo jiný ....
A pokud na to dotyčné zaměstnankyně nemají, ani co se týká znalostí problematiky své práce a oboru a nemají na to ani po psychické stránce, potom ať to prostě nedělají a nepracují s lidmi na této pozici nebo ať si vezmou dovolenou a dají se psychicky do pořádku ... tohle si přece nikdo nemůže dovolovat nebo dovolit k zákazníkovi, co se odehrálo na Innogy v Přerově.
Druhá pracovnice "Iveta" evidentně lidově řečeno "držela basu" s kolegyní, takže místo abych zcela běžné věci v zastoupení s Plnou mocí vyřídila v Přerově - budu muset jet bohužel na pobočku v Olomouci nebo Zlíně, tam evidentně tyto problémy nevím jestli s hloupostí, neznalostí, neprofesionalitou a ještě navíc i arogancí a nechutí věci řešit nemají. Byla bych velice ráda, kdyby neskutečně drzé a arogantní chování zejména "anonymní" pracovnice pobočky Innogy v Přerově se jen tak nepřešlo nějakým pokáráním nebo domluvou manažera a nezametlo, veškeré chování si pro ověření mohou přehrát na infolince Innogy, kam jsem několikrát volala i ještě z pobočky a následně po odchodu ihned, a opravdu jen doufám, že s takovým katastrofálním jednáním a přístupem lidí na místě, kde očekáváte, že jsou tam pro vás a očekáváte, že by vám měli pomoci jako zákazníkovi a vyjít vstříc s řešením problémů, tak že s tímto přístupem a jednáním se už opravdu nikdy nikde nesetkám , tak jako dosud a až do dnešní návštěvy Innogy v Přerově. Je tam toho ze strany "anonymní" pracovnice ještě mnohem více, ale to se snad bude řešit na jiných místech a někdo jiný a byla bych velice ráda, aby se se mnou v této věci ještě pro dořešení někdo kompetentní z Innogy spojil.
Této pobočce se vyhněte, ušetříte si spoustu času a nervů dokud a pokud tam tyto dvě budou....


Produkt

Plyn Innogy - pobočka Innogy Přerov


Požadované řešení

Postih dotyčných zaměstnankyň a hlavně náprava v přístupu a chování k zákazníkovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2023 10:50, před rokem

K jmenovkám zaměstnanců na pobočce:
Nošení jmenovek je věcí dohody mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. V případě zákaznických poboček je však vhodné pro spotřebitele, aby věděl s kým jedná a řeší svoji situaci.


K plné moci:
V případě plné moci není podmínkou využívat předepsaný formulář společnosti, jak nám i sama společnost innogy Energie, s.r.o. potvrdila. Na plnou moc neexistuje žádný oficiální formulář. Kromě podstatných náležitostí není její forma nijak daná.

Plná moc musí obsahovat:
- identifikaci obou stran (jméno, rodné číslo, bydliště zmocněnce a zmocnitele);
- předmět plné moci (v čem je zmocněnec oprávněn zmocnitele zastupovat);
- datum udělení plné moci;
- datum ukončení plné moci, je-li sjednána na dobu určitou;
- podpisy obou stran (úředně ověřený podpis zmocnitele není podmínkou platnosti plné moci).


K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Kontakt na společnost innogy Energie, s.r.o. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.innogy.cz/kontakty/.

Společnost innogy Energie, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. S ohledem na princip dobrovolnosti služby smírného řešení sporů jsme nuceni stížnost uzavřít. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

"Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás."

V případě potřeby se spotřebitel může také obrátit na naši bezplatnou telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.