Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den
v prosinci jsem na vaší pobočce na Chodově zrušila veškeré služby. Bylo mi řečeno, že vše je vyřízeno a nebude o mě již nikdo chtít ani korunu. V lednu přišla faktura na částku 3040,- kterou jsem 8.1 zaplatila. v únoru přišla další faktura. Volala jsem na zákaznickou linku, bylo mi řešeno, že mi vystaví dobropis a peníze pošlou. Přišla další faktura opět jsme volala, bylo mi řečeno, že mě nemůžou dohledat ať si zajedu na pobočku. Na pobočce 25.2 bylo řečeno že mi vypíši dobropis na 1000,- a pošlou. Bylo mi řečeno že vás mám kontaktovat takto, že to semnou nikdo nevyřeší. Takže tímto prosím o vrácení peněz eventuálně doplatím co je třeba a poté si už nepřeji , aby mě cokoli za fakturu od vás přišlo. Pokud nemáte řešení pevně doufám že třeba ČOI si s tím poradí
Předem děkuji, že semnou vše vyřešíte
Bezoušková
zrušení všeho a vypořádání peněz
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem - jsme zprostředkovatelé komunikace.
Jestliže se spotřebitelka se zaměstnancem společnosti domluvila na vystavení dobropisu a vrácení peněz, je takové jednání závazné, dle § 166 Občanského zákoníku, pro společnost Vodafone Czech Republic, a.s.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka veškeré služby zrušila, neměly by jí být následně zasílány faktury za služby, které už nevyužívá. V případě, kdy vyúčtování za služby spotřebitelka obdrží a s takovým vyúčtováním nesouhlasí, může uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitelky bez jejího souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitelka nechce, aby ji společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ji o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitelka nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Bezoušková, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.