Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65142Neochota a arogance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2023, před rokem

Vratislav Vajner

Znění stížnosti

Při cestě do Izraele jsem si nemohl vzít na palubu příruční zavazadlo s tím že letadlo je plně obsazené a nebude místo pro zavazadlo. Na moji otázku jak se posuzuje kdo muže a kdo ne jsem dostal odpověď že máme levnou letenku . Já cenu letenky neurčuji a do Izraele létám už několik let a s tímto přístupem jsem se ještě nesetkal !! Letadlo bylo zaplněné tak maximálně z šedesáti procent. !! V.V


Požadované řešení

Omluva !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2023 13:39, před rokem

Počet a hmotnost zavazadel započítané v ceně letenky se mohou lišit dle zakoupeného cenového balíčku. Například při zakoupení balíčku "Economy Lite" může mít cestující pouze příruční zavazadlo do hmotnosti 8 kg. Více informací ohledně cenových balíčků, počtu a hmotnosti zavazadel nalezne spotřebitel zde: https://www.smartwings.com/kolik-mohu-prepravit-zavazadel.

Dle pravidel přepravy zavazadel společnosti Smartwings, a.s. (https://www.smartwings.com/images/predpisy-formulare/Zavazadla-vsechny-tarify-2022.pdf) platí, že dopravce je oprávněn se přesvědčit o rozměrech nezapsaného zavazadla a celkové hmotnosti všech předmětů, které si cestující s sebou bere na palubu letadla. Nezapsané zavazadlo se musí vejít pod sedadlo před cestujícím nebo do úložného prostoru v kabině nad sedadly cestujících. Předměty, které nesplňují podmínky pro nezapsané zavazadlo, budou dodatečně odbaveny jako zapsaná zavazadla. Z kapacitních důvodů mohou být nezapsaná zavazadla přepravována v zavazadlovém prostoru. K rozhodnutí o přepravě v zavazadlovém prostoru je oprávněn letecký personál.

Cestující si může ověřit počet zavazadel ve své rezervaci, příp. přikoupit další zde: https://www.smartwings.com/moje-lety.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Smartwings, a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.smartwings.com/kontaktni-formular.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.