Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Mohu Vás poprosit, aby jste naučili Vaše řidiče autobusových spojů od Novosedel nad Nežárkou směr České Budějovice, aby se naučili OTEVÍRAT dveře na zastávce Lišov přívorka? Většinou všechny autobusy ráno a ty odpoledne s nimi nejezdím na Lišov, takže to nemohu posoudit. Tohle se mi neděje rozhodně poprvé. Ale už od nějakého listopadu, co jsem vetšinou v Hůrkách. Jezdím vždy z Hůrek. Což je další věc. Autobus, který má jet v 5:12 jezdí skoro vždycky v 5:08-09. Prosím, aby dodržovali to co mají. Co kdyby někdo náhodou přišel kolem 5:10-11? Ne každý chodí dříve. A to není chyba cestujících, ale chyba řidiče, když nedokáže do těch 5:12 počkat. A nebo změňte jízdní řád a dejte tam ten čas dříve. Poprosím Vás i o odepsání, co s tím budete dělat a jak to začne probíhat. Protože opravdu mě nebaví každý den chodit za řidičem, aby mi otevřel v zadu dveře. To až tam nebude na tý zastávce nikdo nastupovat tak to ani nezastaví? Nebo jak to funguje? Mám toho už plné zuby
Naučit řidiče otevírat dveře nebo koukat do zrcátka jestli někdo vystupuje. Dále to s brzkým příjezdem. Buď zkrátit čas a napsat to následně na idosy a nebo počkat do času, který je uveden na idosu. Děkuji.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na uvedenou společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.busem.cz/kontakt.html
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.