Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
dne 31.03.2015 vám bylo doručeno moje odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě, obj. 3337171. Zakoupeno prostředky komunikace na dálku.
Dle odst 1 a 4 § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, máte povinnost vrátit plnění spotřebiteli nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy s tím, že to nemusí být dříve než vám zboží bude vráceno nebo jeho vrácení prokázáno.
Zboží vám bylo doručeno 09.04.2015, neexistuje tedy zákonný důvod, aby nebylo plnění vráceno do 14.04.2015.
Vaše operátorka arogantně se zvýšeným hlasem sdělila, že plnění vracíte protiprávně do 14 dnů od vrácení zboží, což není v rozporu nejen se zákonem, ale i smluvními podmínkami na http://www.bonprix.cz/servis/nakupni-podminky
Hrubá byla i následně předaná vedoucí se slovy, že vrátíte peníze, až si vše zkontrolují v Polsku.
Pokud nebude napraveno obratem, hlásím vás na ČOI.
S pozdravem
HH
obj. č. 3337171
Obratem vrátit přijatá plnění dle odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.