Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65152Pokuta od revizora i přes zakoupený lístek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2023, před rokem

Andrea Jägerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes (2. března 2023) ráno se mému příteli stal incident, který považuji za poměrně hraniční situaci.

Cestou do práce si koupil lístek přes Vaši aplikaci, těsně před nástupem do vozidla. V aplikaci trvá minutu a 30 sekund potvrzení nákupu a zaslání jízdenky.

Hned při nástupu do vozidla však narazil na revizorku, která jeho lístek nechtěla uznat, a i přesto, že jí ukazoval odpočet posledních pouhých 30 sekund do potvrzení nákupu, se rozhodla udělit mu pokutu ve výši 600 Kč. Ve chvíli, kdy byla pokuta sepsána byl lístek již platný.

Přítel spěchal do práce, a tak pokutu uhradil. Myslím si ale, že v tuto chvíli nebyla paní revizorka úplně v právu.

Obracím se proto na Vás se žádostí o přezkoumání celé situace.

Tento podnik je opravdu velmi dobře fungující a nikdy jsem s ním neměla problém, nicméně si nemyslím, že takové incidenty jsou úplně v pořádku už jen z principu.


Požadované řešení

Přezkoumání celé situace, případně nahrazení škody poškozenému (tj. vrácení peněz)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2023 14:09, před rokem

Cestující musí mít platný jízdní doklad, pokud chce využívat služby dopravců. V případě zakoupení datové jízdenky (přes aplikaci) je cestující povinen dle přepravních podmínek společnosti (dostupných zde: https://www.iidol.cz/files/file/SPP%20a%20tarif/2022/SPP%20IDOL%2020220401%20.pdf) nastoupit do vozidla s již přijatou platnou jízdenkou ve svém mobilním telefonu. V opačném případě, kdy se cestující neprokáže platným jízdním dokladem, mu může být udělena za porušení Smluvních přepravních podmínek společnosti pokuta, popř. přirážka k jízdnému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 13:44, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2023 21:51, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.