Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.2.2023 jsem nahlásil přes web https://andelco.cz/helpdesk/ vrácení zboží. Dne 17.2.2023 jsem odeslal eshopu zpět zakoupené boty v hodnotě 815 Kč + poštovné. Zboží bylo vráceno v zákonné lhůtě do 14 dnů (doručeno mi bylo 8.2.2022). Balíček společnost nepřebrala a vrátil se mi zpět. Společnost komunikuje přes několik obchodních názvů: Andelco, Zirafo, Poštovnézdarma a snaží se jednoduché věci maximálně komplikovat. Na zákaznické lince v pracovní den v 9:30 prý nikdo nepracuje, takže se nikam ani nedovoláte. Balíček společnost nepřebrala a vrátil se mi zpět. Baliček jsem zasílal přes PPL z firmy Venta Červený Kostelec ve které pracuji. Dělám to tak roky a nikdy nebyl problém.
Dobrý den, Jan Jiránek,
děkujeme za Vaší objednávku 5600084992.
Způsob dodání
Doručení na adresu
Položka Množství Součet
1. Dámské zimní boty Leslie Béžová - velikost 36
Dodání obvykle do 2 dnů od odeslání
Prodávající: ARIUM store
Návod k použití
1 815,00 Kč
Celkový součet 946,75 Kč
**************************************
Dobrý den,
děkujeme za informaci a je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Poprosíme Vás o vrácení zboží do skladu plnění ZIRAFO s.r.o., který je partnerem prodejce pro řešení vrácení zboží. Zboží zašlete prostřednictvím pošty na adresu:
ZIRAFO s.r.o.
(číslo objednávky)
Plzeňská 42
332 09 Štěnovice
K zásilce prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku. Ohledně vyřízení Vás bude informovat reklamační oddělení.
Děkujeme Vám.
chci vrátit nové nepoškozené jen vyzkoušené zboží a zpět peníze
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Spotřebitelovi proto doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.
Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že zásilka řádně došla (§ 570 občanského zákoníku) a odstoupení od smlouvy bude vůči prodávajícímu účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Jiránku,
je nám líto, že nebyla Vaše zásilky přebrána. Nepřebíráme pouze zásilky, které jsou zaslané na dobírku. Naše zákaznická linka je dostupná každý pracovní den od 10 do 15 hodin, jak je uvedeno na stránkách nákupní galerie. Zásilku tedy prosím pošlete znovu, prostřednictvím pošty, na uvedenou adresu:
ZIRAFO s.r.o.
(číslo objednávky)
Plzeňská 42
332 09 Štěnovice
Balíček prosím nezasílejte na dobírku. Pro proplacení poštovného nám prosím zašlete na email info@andelco.cz fotografii podacího lístku, děkujeme.
Hezký den přeje,
Lucka B.
Dobrý den, děláte si ze mě legraci? Z jakého důvodu musím posílat (znovu) balíček poštou? To vám také musím volat jen z mobilu a ne z pevné linky? Co to je za hlouposti? Aha vaše obchodní podmínky na které by se měla podívat ČOI. Jiránek
ZIRAFO s.r.o.
(číslo objednávky) sem se žádné číslo objednávky NIKDY nepíše!
Plzeňská 42
332 09 Štěnovice
Děkujeme stranám za součinnost.
Spotřebitel je po odstoupení od smlouvy povinen zboží zaslat zpět obchodníkovi. Poštovné zpět však hradí spotřebitel - tomu obchodník vrátí veškeré finanční prostředky, které od něj přijal (tedy kupní cenu + poštovné).
Domníváme se tedy, že je spotřebitel povinen zboží zaslat podnikateli "běžně" a nikoliv na dobírku.
Jestliže má spotřebitel podezření na to, že obchodní podmínky nejsou v souladu se zákonem, může podat podnět České obchodní inspekci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji v případu.
Dobrý den, balíček byl poslán samozřejmě bez dobírky. Informoval jsem ČOI.
Vážený pane Jiránku,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Pro vyřízení Vaší objednávky nám prosím balíček zašlete poštou, poštovné Vám prodejce samozřejmě proplatí na základě fotografie podacího lístku. Na naši zákaznickou linku můžete volat z libovolného čísla a je dostupná každý pracovní den od 10 do 15 hodin. Číslo objednávky a jak si přejete vrácení zboží řešit prosím uveďte na papír do balíčku, děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje,
Lucka B.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nevážená Lucie B. (je vidět, že se stydíte za své příjmení, což je dobře), dne 28.3.2023 jsem (znovu) odeslal balíček dle instrukcí poštou bez dobírky. Byla mi vrácena pouze jedna platba za poštovné (první nikoliv) a za vrácené zboží jsem platbu také neobdržel.
Tady jsou veškeré stížnosti na vaši společnost Ateli s.r.o.
cca 560 ks
https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-2108/ateli-s-r-o
Patříte na smetiště.
Děkujeme spotřebiteli za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, kterou žádáme o vyjádření, kdy budou peníze vráceny, případně z jakého důvodu se tak dosud nestalo.
Vážený pane Jiránku,
částka za produkt Vám byla na účet zaslána dne 18.4.2023, děkujeme za pochopení a omlouváme se za zdržení vyřízení vrácení zboží.
Hezký den přeje,
Lucka B.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k navrácení částky za vrácené zboží) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.