Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s reklamací. Na Vašich webových stránkách ID Brno, jsem si založila účet pod e-mailem: *** na jméno Marcela Derlisová, ***. Zaplatila jsem online kartou číslo:*** expirace:** 570 kč, platba mi byla potvrzena e-mailem. Tuto platbu jsem nahrála na nosič číslo ***. Poté jsem s kartou jela dne 23.2.2023 šalinou,kde mě zkontroloval revizor. Kartu *** jsem předložila a revizor ji zkontroloval. Zjistil, že na kartě peníze nahrané nejsou. Došli jsme k závěru, že v registraci účtu nebo nahrát8
uhrazené částky, bude chyba a peníze se mi na karu nepřehrály a že pokud jdem peníze opravdu zaplatila u úcet nebude např. při registraci správně dokončený, uhradím 50 Kč. Proto mě odkázal na dopravní podnik, kde účet zkontrolují. Vypsal mi pokutu do které zapsal číslo karty, kterou jsem předložila ke kontrole, byla to karta, kterou jsem i online peníze odeslala na účet dopravního podniku ***. Na dopravním podniku na přepážce jsem zjistila, že účet jsem nepotvrdila dokonce a proto se mi na kartu: ***, kterou jsem i šalinkartu zaplatila online, nenahrály peníze. Hned potom jsem se proto pokoušela znovu účet dokončit,aby se mi peníze tedy na kartu nahrály, jak mi na přepážce doporučily. U tohoto jsem tedy znovu přepsala pro jistotu i nosič, znovu tu samou kartu:***, se stejným číslem- dne 28.2.2023 v dopoledních hodinách) a při tomto přepisování jsem zapsala číslo této stejné karty, ale s chybou v čísle. Když se podíváte na tyto dvě zapsána čísla karet pod sebou jsou shodné, jen s tím rozdílem, že ve druhém čísle zapsané karty je nedopatřením malý překlep. Na žádnou z těchto dvou čísel karet žádné zaplacené peníze nebyly nikdy převedeny a ani na žádnou jinou kartu. Peníze na žádnou kartu nebyly nikdy nahrané a nemohly být NIKDY použity. Karta kterou jsem napoprvé, pokoušela jako nosič zaregistrovat, nebyla nikdy penězi nahrána, nemohla být ani nikde ve stejnou dobu použita protože byla v šalině při revizi předložna a zapsána do pokutového listu a i do poznámky od revizora ve vašem systému.
Proto chci tuto pokutu 850 kč, kterou jsem zaplatila reklamovat, peníze mnou odeslané a zaplacené toto zapsanou kartou ( bohužel zapsané v účtu napoprvé bez překlepů, bez dotažení registrace a poté zapsanou napodruhé i s překlepem), nebyly NIKDY na žádnou kartu připsány, nemohly být tedy NIKDE a nikdy použity k jízdě.
Pokud někdo tvrdí, že nahrány na nějakou kartu opravdu byly nebo dokonce jsou, chci tedy vědět na čí kartu byly tedy připsány, kdo je majitel karty a budu od něj peníze požadovat zpět, jako chybný převod peněz.
Upozorňuji, že nemohly, jednalo se pouze o stejnou kartu, zapsanou v účtu jako nosič, pouze s překlepem a nikdy na ni peníze nebyly převedeny, nemohly být tedy nikdy použity k jízdě.Vím, že karta je přenosná a může ji tedy použít kdokoliv a kdykoliv a bere se to tedy jako bych jízdenku neměla. Ale já jsem tutu kartu, kterou jsem jízdné online revizi předložila a byla do pokuty také zapsána. Peníze nikdy nebyla na žádnou z těchto čísel nahrány a
opakují, že nemohly být nikde použity k jízdě. Pokud byly, jak tvrdíte nahrány na cizí kartu, chci podat reklamací a kontaktovat majitele karty s navrácení m této částky.
Děkuji, S pozdravem,
Derlisová Marcela
Uznání reklamace-peníze na žádnou kartu nahrany nikdy nebyla nemohly být k přepravě nikde použity.
|
Tweet |
Jízdné lze u společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. zakoupit i online, kdy zaplacením určité částky dochází k nahrání uhrazeného jízdného na vybraný nosič (bankovní kartu). Cestující následně při kontrole v dopravním prostředku předkládá revizorovi pouze nosič, na kterém by měla být šalinkarta nahrána. Na nosiči tedy není nahrána částka, ale jízdné (např. čtvrtletní, jednodenní, měsíční).
Jestliže spotřebitel při koupi šalinkarty uvedl nesprávné informace ohledně nosiče, domníváme se, že by společnost měla být schopná dohledat dle platebních údajů spotřebitele, na jaký nosič byla šalinkarta v odpovídající výši nahrána.
Doporučujeme spotřebiteli se v tomto případě obrátit přímo na společnost. Společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. má pro řešení problémů s účtem a pro opravy související s provozem e-shopu zřízené oddělení pro elektronické šalinkarty. Toto oddělení lze kontaktovat:
- tel.: +420 543 174 317,
- e-mailem: eoc@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.