Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den Vážení ve Vodafone,
jsem dlouholetý zákazník Vaší společnosti, a pokud jsem měl nějaké obtíže, většinou jste vše vyřešili k mojí spokojenosti.
Před zhruba 8 lety jsem koupil své matce SIM kartu, rovněž Vodafone, konkrétně číslo: ***. Zprvu používala předplacenou kartu, takže jsem jí dobíjel kredit dle potřeby. Problémy začaly minulý rok, kdy matka, ztratila mobilní telefon a veškeré doklady, včetně občanského průkazu. Jelikož chtěla zachovat svoje číslo, zavolal jsem na VODAFONE s požadavkem na novou SIM kartu se stejným číslem. Bylo mi však řečeno, že se moje matka musí dostavit na pobočku Vodafone osobně. Musím podotknout, že moje matka nemůže chodit, respektive ujde krátkou vzdálenost s oporou francouzských berlí. Dopravit ji kamkoli je silně obtížné a zpravidla je to pro mne (OSVČ) vždy výlet na půl dne. Když jsme se spolu dostavili na pobočku v Čestlicích, byli jsme odmítnuti, že bez občanského průkazu jí SIM kartu nedají. Nechápu, proč mi tuto informaci nesdělili předem po telefonu, když jsem jim důrazně hlásil, že ztratila veškeré doklady, včetně občanského průkazu. Také jsem telefonicky sdělil, že má pouze doklad od Policie.
S nepořízenou jsme se vrátili domů a čekali 14 dní, než bude mít novou občanku. Poté jsme se znovu vypravili na pobočku, kde jí kartu sice vystavili, ale vnutili jí paušál s tím, že nebudeme nemuset řešit časté dobíjení. Souhlasili jsme, ale s podmínkou, že budou faktury posílat na můj email, abych mohl platby hradit já. Emailem však nic nepřišlo a tím pádem jsem nevěděl, kolik mám za matku zaplatit. Potom už chodily jen výzvy se sankcemi. Telefonicky jsem tedy kontaktoval Vodafone, abych tuto situaci napravil. Sdělili mi, že potřebují sdělit heslo do internetové samoobsluhy, jinak se se mnou nebudou bavit. Zdůrazňuji, že moje matka má obyčejný důchodcovský telefon a neumí číst ani SMS. Heslo do samoobsluhy neznala. Situaci nešlo řešit jinak, než další osobní návštěvou mojí matky na pobočce. To mne celkem rozlítilo a říkal jsem si, jestli již nebude vše pořádku, ať si takové služby nechají a zruší číslo. Domnívám se, že má každý nárok na účet, i když jde kupovat třeba potraviny. U Vodafone to zřejmě neplatí. Absolutně mě nezajímá nějaká internetová samoobsluha, potřebuji doručení faktury, abych věděl, kolik mám za matku hradit!
Jakmile jsem číslo odhlásil, opět se se mnou začali bavit, že odpustí i penále. Podotýkám, že šlo o domluvený paušál 297,- měsíčně. Po dohodě s VODAFONE jsem souhlasil. Jaké bylo nemilé překvapení, když koncem roku 2022 přestalo náhle číslo mojí matky existovat. Opět nastalo to samé kolečko, nemohoucí matka se musela dostavit na pobočku. Tam se jí omluvili s tím, že to špatně nastavili a že službu obnoví. Vše bylo na oko v pořádku do doby, než přišlo vyúčtování za leden 2023 místo 297,-Kč na částku 1694,- Kč! (dle rozpisu celkový čas 3hod. 51min).
To už mi přijde opravdu moc. Proto se na Vás obracím se žádostí o pomoc.
Děkuji za vyřízení mojí stížnosti a za pomoc.
S pozdravem
Jaroslav Šimůnek
Nemístné jednání Vodafone
Dodržení měsíční platby 297,- zrušení platby 1694,- za leden 2023, případně další měsíce, hlavně posílání faktur, na které má zákonné právo!!!
|
Tweet |
Zasílání vyúčtování společností Vodafone Czech Republic a.s. na e-mail je možné. Jak si tuto službu aktivovat nalezne spotřebitel zde: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/vyuctovani-na-email/. K zasílání vyúčtování jiné osobě je však nutný souhlas zákazníka (maminky spotřebitele).
Jestliže však při osobní návštěvě na pobočce došlo k domluvě mezi zaměstnancem společnosti a spotřebitelem, že se vyúčtování bude zasílat na určitý e-mail a že dojde k přenastavení služby, která by se měla obnovit za částku 297,- Kč měsíčně, je takové jednání pro společnost závazné.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Reklamaci lze uplatnit:
- písemně: Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5;
- vyplněním reklamačního formuláře zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Šimůnku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Pokud zákazník požaduje zasílání vyúčtování na e-mail je třeba tuto skutečnost nastavit přímo v internetové samoobsluze. V samoobsluze Můj Vodafone přejděte do sekce Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů. Pro změnu budete potřebovat administrátorské heslo nebo heslo plátce.
- Vyberte možnost Vyúčtování do e-mailu.
- Pod tlačítkem Změnit zvolte možnost Zapnout.
- Aktivaci služby dokončíte kliknutím na odkaz v ověřovacím e-mailu. Ověřovací e-mail vám pošleme do e-mailové schránky a přijde z adresy overeni@vodafone.cz. Pozor - odkaz platí 24 hodin. Posílání Vyúčtování do e-mailu vám aktivujeme až po úspěšném potvrzení odkazu z tohoto e-mailu.
Více informací naleznete také na našich stránkách https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Tak číslo opět neexistuje, internetová samoobsluha také není dostupná. A to je věčný kolotoč, nemohou vyřešit bez přihlášení do samoobsluhy, internetová samoobsluha neexistuje. Vodafone se bez přihlášení do samoobsluhy se mnou nebaví.
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla navrhnout alternativní postup řešení.
Dobrý den, pane Šimůnku, mrzí mě, pokud se Vám nedaří přihlásit se do internetové samoobsluhy. Jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Kontaktovat nás tak můžete poštou na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 nebo na některém z našich prodejních míst. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.