Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65178Vykázání z vlaků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 19 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2023, před rokem

Jitka Roudná

Znění stížnosti

Dobrý den podávám stížnost na paní průvodčí ze stanice Mikovice 28.2.2023. s odjezdem 12:47. Paní jména jsem si bohužel nevšimla mě vyhodila z vlaků že mám neštovice a že jsem infekční.byla jsem objednaná k lékaři ke kterému jsem byla objednaná v určitý čas,paní začala výhrůžkami že volá policii že zaplatím pokutu a ještě zaplatím dezinfekcí celého vagónů paní není kompetentní osoba aby věděla mu zdravotní stav od toho je můj lékař,


Požadované řešení

Bála bych ráda aby paní průvodčí dostala nějaké pokárání kvůli jejímu činu jsem si pracovní neschopnost musela ještě prodloužit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2023 15:39, před rokem

Dle přepravních podmínek společnosti České dráhy, a.s. (dostupných zde: https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Ministerstvo/Prepravni-a-tarifni-vestnik/Prepravni-a-tarifni-vestniky-2019/Prepravni-a-tarifni-vestnik-24-2019/SPPO-zmena-17.pdf.aspx) kapitoly XII bodu 150.2 písm. c) není povolen vstup do prostor ČD osobám pro nemoc ohrožujícím ostatní osoby, cestující a zaměstnance ČD.

V případě podezření na infekčnost je ve veřejném zájmu, aby nemocné osoby necestovaly hromadnou dopravou.

Společnost České dráhy, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"Vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.