Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Osobní vlak číslo 2545 směr Benešov u Prahy, odjezd ve 14:21 z Praha hl.n., nástupiště 7J s konečnou stanicí Benešov u Prahy, měl opět zpoždění a z důvodu technické závady na trati. Trvalo to přes 35 minut, než se rozhodlo, kam vlak pojede. Opravdu netuším co mohlo přerušit trať bez okolností (počasí, člověk na trati, žádné spadlé stromy). Paní revizorka staršího věku (blond vlasy po ramena pro upřesnění), mě po zeptání se co se stalo odsekla a nedala mi odpověď. Vlak nemohl jet přes stanice Praha-Vršovice až Praha-Zahradní město, strojvedoucí odešel na druhou stranu, a až po dalších desítkách minut se rozjel na opačnou stranu přes Prahu Libeň (což je v pořádku). Ale nedali nám žádný přesný čas zpoždění. Na portálu idos byly navíc špatné informace a že bylo zpoždění úplně chybělo.
Os vlak č. 2545, směr Praha hl.n. - Benešov u Prahy
Rychlejší reakce a lepší komunikace mezi revizory s lidmi na místech činu. Ochotný přístup k cestujícím. Také mít řešení ke každé situaci předem.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost České dráhy, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"Vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/."