Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Tímto bych chtěl podat stížnost na vaši dodavatelskou firmu cetim, kteří se po čtrnácti dnech uráceli přijet zapojit nám kabel z pevné linky do domu.
Za prvé, rozjezdili louku montážní plošinou kterou ani nepotřebovali, ikdyz byli upozorněni na vlhkost pozemku
Za druhé zničili fasádu vrtáním ze vnitřní strany na venkovní a vedení kabelu je absolutně nesmyslné a prasácky odfláknuté, není ani v liště a uvnitř domu vede nesmyslne v polovině stěny pod parapetem nad topením a zásuvka je s metrem kabelu hozená na zemi.
A za třetí být vaší firmou nezaplatil bych jim to jelikož kabel připojili a ani nezkontrolovali funkčnost, zapojili ho totiž tak že nefunguje. Váš technik který tu byl dnes tak nemohl instalaci dokončit jelikož kabel je mrtvý. Jinde v okolí funguje normálně. Dnes jsem mluvil s vaší kolegyní z reklamaci a byla též dost šokovaná a vstřícné mi poradila.
Samozřejmě foto a jméno firmy cetim zveřejníme za tuto odbornou instalaci.
S pozdravem Antonín Novák
Pevný internet
Oprava vedení a urychlené zapojení internetu.
|
Tweet |
Pokud byla smlouva ohledně instalace pevného internetu uzavřena se společností T-Mobile Czech Republic a.s., která domluvila následně s firmou CETIN a.s. zapojení kabelu z pevné linky do domu, je společnost T-Mobile odpovědná za takové zapojení kabelu. Reklamaci je tak vhodné uplatnit u společnosti T-Mobile společně s žádostí o nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Jestliže byla spotřebiteli instalací pevného internetu způsobena škoda, má nárok i na její náhradu.
Reklamaci je v tomto případě možné uplatnit:
- osobně v kterékoli prodejně společnosti,
- telefonicky na bezplatné lince: 800 73 73 73,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.