Společnost


Servis Direkt 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65197Předražený servis, faktura není opravdovou fakturou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2023, před rokem

Medina Cakolli

Znění stížnosti

Měli jsme ve dveřích zaseknutý klíč z venčí. Zavolala jsem zámečnictví, pánové přijeli a tvrdili, že nás to bude stát 11 tisíc, to mi přišlo už tak šíleně předražené, ovšem říkala jsem si, že to bude tím, že máme bezpečnostní zámky a to asi navyšuje cenu.
Byla jsem doma a přes dveře mi říkali, jak tam něco nejde, že budou muset udělat něco jiného a bude to stát více, takhle to šlo hodinu a půl, kdy mi poté naúčtovali 25 300,-. Myslela jsem, že to třeba půjde přes pojišťovnu či tak, ale….
Fakturu mi poslali mailem až po zaplacení hotovosti a když ji poté viděla, tak jsem se zhrozila, protože to 1. nesplňovalo náležitosti faktury, za druhé jsem viděla, že ta firma se jmenuje servis direkt, zatímco já jsem volala sem (do zámečník svoboda):

https://zamecnik-svoboda.cz/Zámečn%C3%ADk-Praha+4.html?gclid=Cj0KCQiA0oagBhDHARIsAI-Bbgd_yrimoPseg58BnrK8ePtVxs9bR8R0znLBkHnuX4ltknr3S7FRBzkaAspREALw_wcB

Na této stránce jsou fotografie úplně jiných lidí, což jsem přes zavřené dveře neviděla. Také je zvláštní, že firma Vám nedovolí nic zaplatit na fakturu, zpětně bych je určitě poslala pryč hned

Dávejte si určitě pozor.


Požadované řešení

Jedná se o podvodníky, požadované řešení by bylo, aby nepodváděli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2023 14:06, před rokem

K ceně služeb:
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

K dokladu o poskytnutí služby:
Na žádost spotřebitele je prodávající (poskytovatel služby) podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu (žádost) spotřebitele porušuje prodávající zákon o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.

K uvedení podnikatele na webových stránkách:
Podnikatelé dle § 435 občanského zákoníku na svých webových stránkách musí uvádět:
- jméno nebo název,
- sídlo nebo místo podnikání,
- identifikační číslo,
- podnikatelé zapsaní v obchodním rejstříku musí uvést údaj o tomto zápisu včetně spisové značky,
- podnikatelé, kteří v obchodním rejstříku nejsou, musí zveřejnit údaj o zápisu do jiné evidence, ve které jsou zapsáni – ve většině případů se jedná o živnostenský rejstřík.

Pokud podnikatel neuvede kompletní údaje na svých webových stránkách, může dojít k pozastavení jeho činnosti až na jeden rok. Dozorovým orgánem je v tomto případě Česká obchodní inspekce.

V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.

Více informací ohledně této problematiky nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-10036/v-nouzi-poznas-zamecnika.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 14:47, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 11:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.