Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6520Nedodané zboží předem zaplacené již v září 2014

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2015, před 10 lety

Marta Dekojová

Znění stížnosti

Provedla jsem objednávku u fy. Eveline a dne 1.9.2014 jsem převodem z účtu zaplatila 1299,25Kč. Zboží jsem několikrát urgovala a pak jsem požádala o vrácení peněz. Konečně 17.12. mi bylo slíbeno, že dostanu peníze zpět. Musím ale počkat do konce ledna, dříve to nestihnou, Od té doby je to kolotoč výmluv a slibů.
Vše se pořád zjišťovalo, proč to nedorazilo atd. Napřed jsem si říkala, že do potíží se může dostat každá firma, a že počkám. Nabídky zboží mi chodí neustále a to je tak všechno. Už jsem to chtěla vzdát i když je to pro mne desetidenní rozpočet a kdoví kolik jsem už protelefonovala. Narazila jsem, ale na tyto stránky, tak si říkám, že to zkusím. Perlička na konec- začátkem dubna mi pan Strnad řekl, ať mu dám jenom čtvrthodinku, právě je na úřadě a zjišťuje to, dá mi okamžitě vědět. Tak je to
asi jasné.


Produkt

Kosmetika Eveline


Požadované řešení

Navrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2015 16:57, před 10 lety

Pokud došlo k prodlení na straně prodávajícího, měla spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Bylo-li jí ze strany prodávajícího potvrzeno, že k vrácení peněz dojde v určitém časovém rozmezí, se kterým spotřebitelka souhlasila, měl podnikatel v této lhůtě plnit, jinak se ocitl v prodlení. To znamená, že spotřebitelka může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení č. 351/2013 Sb. Podnikateli doporučujeme zaslat písemně tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu bude uložena dodatečná lhůta ke splnění povinnosti, která by neměla být kratší než 7 dnů před podáním návrhu na vydání platební rozkazu u příslušného soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 11:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.9.2015 14:16, před 9 lety


Marta Dekojová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při řešení mojí stížnosti. Bez této pomoci bych dlužnou částku určitě nedostala.