Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Ahoj,
i ja jsem se dostal do nouzovky a musel zvolit nakup pres viagogo a co cert nechtel dokonce i nasledny prodej pres tento servis.
Udelal jsem to jednou a naposled!
Moje zkusenost:
viagogo pouze zprostredkovava nasledny preprodej od lidi, kteri se rozhodli prodat svuj listek. Napriklad sluzba Ticketmaster
umoznuje jednou preprodat oficialne zakoupeny listek. K dalsimu preprodeji muze poslouzit prave viagogo.
Stejne tak cena listku, ktera je casto mnohonasobna, nez oficialni, je zapricinena prodejcem listku (viagogo ma jen podil ze zprosterdkovaneho obchodu).
Cili viagogo zprosterdkuje prodej neciho listku (proto vam chodi listky na jina jmena) a prodavajici osoba potvrzuje, ze listek, ktery prodava ma opravdu v drzeni a neprodelne jej posle kupujicimu (proto ty nesmyslne ceny, ktere si urcuje prodavajici a my mu na to skocime, protoze moc chceme jinak vyprodane listky).
Pri vlastnim zakoupeni neprijde listek, ale zprava, ve ktere je prave ona veta, ktera u mne spustila veskerou komunikaci s viagogo : "listek vam zasleme nejpozdeji 2 tydny pred koncertem". Jenze ja kupoval listky 8 mesicu predem a rozhodne jsem nehodlal cekat takovou dobu na brutalne predrazeny (originalne nejlevnejsi) listek.
Viagogo komunikuje celkem promptne a to nejpozdeji druhy den, vetsinou jsem mel odpovedi do par hodin. Ale vykomunikovat cokoli je opravdu na silne nervy :).
Zakaznicky servis samozrejme odpovida dle nastavenych sablon a chvili trva, nez zacnou komunikovat rucne psanym textem. Dotahl jsem to dokonce i na jejich telefonicke zavolani na muj mobil :)
Kontakt zde: customerservice@orders.viagogo.com
Vzdy, kdyz vam odpovi, odstrani vas email, takze je dobre pri nasledujicich odpovedich vzdy zkopirovat, co jste jim vlastne psali v predeslem emailu, pridat jejich odpoved a zcela nahoru vasi dalsi novou zpravu, atd a odpovidat opet a pouze na customerservice@orders.viagogo.com (jelikoz emaily zpracovavaji ruzni operatori nahodile), tak aby neztratili nit ve vasi cele komunikaci. Samozrejme je treba vzdy zminit cislo operace o kterou jde (predpokladam, ze emailu maji stovky denne a pouze vase jmeno nepomuze).
Nakoupene listky pres viagogo jsem nasledne i pres viagogo prodal (s velkou ztratou) a ted uz jen cekam, zda mi opravdu dorazi 8 dnu po koncerte penize, za prodane listky (tedy nekdy zacatkem cervence 2023). Uvidime.
Preji hodne zdaru!!!
S pozdravem
j.
Postup komunikace s VIAGOGO !
Zadne, nabizim drobny navod, "jak na ne" !
|
Tweet |
Děkujeme spotřebiteli za informace ohledně možné komunikace se společností viagogo AG. Toto podání tak ponecháváme uveřejněné pro další spotřebitele.
Spotřebitel nás požádal o následující doplnění:
Dobrý den, mohu potvrdit, že mi Viagogo poslalo 5 pracovních dnů po koncertu peníze za prodané lístky.
Tímto mohu potvrdit, že společnost komunikuje, da se s ni hovořit po telefonu a peníze za prodané lístky posílá dle smluvních podmínek (ty jsou do 10ti pracovních dnů).
Bohužel se tím potvrzuje, že veškeré problémy s neplatným nebo dokonce žádným lístkem a také předraženým lístkem jsou zas a opět v lidech, kteří je přes viagogo prodávají :(.
Ještě jednou přeji hodně zdaru.