Společnost


Mango outlet

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#6522Nevyřízená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2015, před 10 lety

Denisa Krátká

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13.4. jsem objednala zboží na mangooutlet.com, objednávka byla přijata a obdržela jsem potvrzovací mail. Po několika hodinách mi přišel mail, že má objednávka je stornována, a to bez udání důvodu. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že mangooutlet inzeroval nesprávné ceny a že mám objednávku udělat znovu za ceny správné, pokud s tím nesouhlasím, mám napsat mail. Mail jsem tedy napsala, až dnes mi přišel automaticky generovaný mail, že můj požadavek zpracovávají a někdo mě bude kontaktovat. Dnes jsem se opět pokoušela kontaktovat zákaznický servis, aby se nějak vyjádřili a nikdo už telefony nezvedá. Jsem v kontaktu s několika stejně poškozenými kupujícími a někomu byla např. odeslána a schválena jedna objednávka a druhá ne, někomu byla schválena bez potíží - absolutně nechápu, podle čeho rozhodují, komu zboží prodají a komu ne. Mnou objednané zboží bylo ještě druhý den inzerováno jako skladem.Předem děkuji.

S pozdravem

Denisa Krátká


Požadované řešení

Chtěla bych zboží, které jsem si objednala i za podmínek, za kterých jsem je objednala. Pokud už zboží mít nebudou, chci mít možnost vybrat alespoň podobné za stejné ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 13:38, před 10 lety

Rozhodné by v tomto případě bylo, za jakou cenu bylo zboží inzerované. Pokud spotřebiteli mohlo být zřejmé, že uvedená cena je chybou, bylo by možné dovodit neplatnost smlouvy z důvodu absence vážné vůle prodávajícího. Jinak by smlouva byla pro strany závazná. Prodávající by ji tedy nemohl jednostranně zrušit, ale měl by povinnost dodat dohodnutou věc. Jelikož je v tomto případě prodávající zahraniční subjekt, jsem nuceni stížnost uzavřít. Spotřebiteli doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum (www.evropskyspotrebitel.cz), které bezplatně zprostředkovává řešení přeshraničních spotřebitelských sporů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.