Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 13.4. jsem objednala zboží na mangooutlet.com, objednávka byla přijata a obdržela jsem potvrzovací mail. Po několika hodinách mi přišel mail, že má objednávka je stornována, a to bez udání důvodu. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že mangooutlet inzeroval nesprávné ceny a že mám objednávku udělat znovu za ceny správné, pokud s tím nesouhlasím, mám napsat mail. Mail jsem tedy napsala, až dnes mi přišel automaticky generovaný mail, že můj požadavek zpracovávají a někdo mě bude kontaktovat. Dnes jsem se opět pokoušela kontaktovat zákaznický servis, aby se nějak vyjádřili a nikdo už telefony nezvedá. Jsem v kontaktu s několika stejně poškozenými kupujícími a někomu byla např. odeslána a schválena jedna objednávka a druhá ne, někomu byla schválena bez potíží - absolutně nechápu, podle čeho rozhodují, komu zboží prodají a komu ne. Mnou objednané zboží bylo ještě druhý den inzerováno jako skladem.Předem děkuji.
S pozdravem
Denisa Krátká
Chtěla bych zboží, které jsem si objednala i za podmínek, za kterých jsem je objednala. Pokud už zboží mít nebudou, chci mít možnost vybrat alespoň podobné za stejné ceny.
|
Tweet |
Rozhodné by v tomto případě bylo, za jakou cenu bylo zboží inzerované. Pokud spotřebiteli mohlo být zřejmé, že uvedená cena je chybou, bylo by možné dovodit neplatnost smlouvy z důvodu absence vážné vůle prodávajícího. Jinak by smlouva byla pro strany závazná. Prodávající by ji tedy nemohl jednostranně zrušit, ale měl by povinnost dodat dohodnutou věc. Jelikož je v tomto případě prodávající zahraniční subjekt, jsem nuceni stížnost uzavřít. Spotřebiteli doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum (www.evropskyspotrebitel.cz), které bezplatně zprostředkovává řešení přeshraničních spotřebitelských sporů.