Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#65229Nevrácení peněz za nedodané zboží i po storno objednávce. Od 20/11/2022.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2023, před rokem

Vladimíra Hebelková

Znění stížnosti

V listopadu jsem objednala golfové hole i bag. Hodnota objednávky byla 20990,-. Když po mnohých ujištěních, že mi zboží už odesílají nepřišlo ani po Novém roce. Objednávku jsem stornovala a chtěla vrátit peníze. Bohužel do dnešního dne nic i když každý týden volám a pán mě ujišťuje, že peníze už poslal. Dokonce jsem byla v Praze na prodejně i 14. ledna osobně a pán řekl, že peníze pošle hned v pondělí. Stále nic a nic, jen výmluvy.
Můžete mi poradit co dělat.? Chystám se za právníkem, ale to jsou zádě další peníze.
Děkuji za radu.
Vlaďka Hebelková


Produkt

Golfové hole a bag Callaway


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2023 16:00, před rokem

V ustanovení čl. 18 odst. 1 směrnice Evropského parlamentu a Rady č. 2011/83/EU, o právech spotřebitelů je stanoveno, že pokud se strany nedohodly ohledně doby dodání jinak, obchodník dodá zboží do fyzického držení spotřebitele nebo je převede pod jeho kontrolu bez zbytečných odkladů po uzavření smlouvy, nejpozději však do třiceti dnů ode dne jejího uzavření.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo má spotřebitel i před převzetím zboží.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Odstoupení od smlouvy je přitom jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: WEBGOLF s.r.o., Františka Diviše 1513, 10400 Praha - Uhříněves.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2023 12:13, před rokem

Dobrý den, objednávka zákaznice je stornována a částka bude vrácena během 1-3 dnů. Prosíme tedy o strpení než bude zpracováno. Děkujeme a přejeme hezký den, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2023 12:13, před rokem

Dobrý den, objednávka zákaznice je stornována a částka bude vrácena během 1-3 dnů. Prosíme tedy o strpení než bude zpracováno. Děkujeme a přejeme hezký den, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:01, před rokem

Děkujeme za informaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla vrácení částky (po uplynutí lhůty) potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2023 09:45, před rokem


Vladimíra Hebelková

Dobrý den
Bohužel týden pryč a peníze nikde.
Máme bankovní účty u stejné banky, tak by převod neměl trvat ani 5 minut.
Posílala jsem Webgolfu další upomínkový
e-mail a přišla mi automatická odpověď o insolvenci firmy Webgolf.
Co teď?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 09:17, před rokem

Děkujeme spotřebitelce za informaci.

Pro úplnost dodáme, že společnost prozatím insolvenční návrh nepodala, ale informovala o tom, že tak učiní v následujících dnech. Jakmile bude insolvenční návrh podán, budeme informovat spotřebitele u otevřených stížností.

Prozatím spotřebitelé nemohou činit žádné kroky, avšak po zahájení insolvence je nutné svou pohledávku přihlásit, aby měl spotřebitel možnost se ke svým penězům dostat. V případě, že svou pohledávku do insolvence nepřihlásí, je poté šance na vrácení peněz zpět minimální.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla případně doplnit, kdy přibližně insolvenční návrh podá, avšak tuto skutečnost budeme kontrolovat i my, abychom mohli informovat spotřebitele a ti mohli své právo uplatnit včas.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2023 14:14, před rokem

Společnost se nyní dle insolvenčního rejstříku nachází v insolvenčním řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F7131A8B676AB7AAE05333F21FAC9F1D), přičemž spotřebitelé mohou přihlašovat své pohledávky. Lhůta pro podávání přihlášek činí 2 měsíce ode dne rozhodnutí o úpadku.

Formulář pro přihlášení pohledávky nalezne spotřebitel zde: https://portal.justice.cz/Justice2/Uvod/uvod.aspx.

Pokyny pro jeho vyplnění jsou dostupné zde: https://www.justice.cz/documents/18489/0/Prihlaska_pohledavky_pokyny.pdf/5af3dd64-d42c-4676-af68-3ef036adec63.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:33, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 13:49, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.