Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jsme stálými zákazníky prodejny Billa v Přerově a máme vyřízenou zákaznickou kartu. Se sortimentem a kulturou prodeje jsme maximálně spokojeni. V poslední době však narážíme při každém nákupu na neprofesionální přístup pokladních této prodejny. Platíme totiž nákup dárkovými poukázkami Sodexo, na jejichž zadní straně sice není tak jako dříve přímo uvedeno logo Billy, ale ověřili jsme si, že Billa je smluvním partnerem Sodexo. Při každém nákupu se už druhý měsíc opakuje stále stejná situace. Buď nás zaměstnanci u pokladen přesvědčují, že tyto poukázky nejsou platné, nebo začnou zmateně pobíhat mezi ostatními pokladními a ověřovat si, zda poukázky mohou přijmout.
Toto chování by se dalo pochopit, pokud by se tak stalo jednou , dvakrát, nanejvýš třikrát. Ale pokud se zmíněná situace opakuje každý týden už druhý měsíc, je to velmi neprofesionální a obtěžující. Pokud se to bude i nadále opakovat, začneme nakupovat u konkurence.
Dagmar a Břetislav Cagáškovi, Přerov
Požadujeme, aby personál prodejny Billa v Přerově byl poučen ve smyslu naší stížnosti.
|
Tweet |
Vzájemná práva a povinnosti mezi partnerem a společností Sodexo jsou upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, které jsou pro partnera na základě smlouvy závazné. V podmínkách se smluvní partner mimo jiné zavazuje, že Beneficientům bude poskytovat minimálně rovné zacházení jako svým
ostatním zákazníkům, kteří cenu zboží hradí jinak.
Z popisu stížnosti vyplývá, že se spíše jedná o interní problém společnosti BILLA, spol. s r. o., kdy její zaměstnanci nejsou dostatečně srozuměni s těmito povinnostmi. Z tohoto důvodu spotřebitelce doporučujeme, aby se s oficiální stížností obrátila přímo na vedení prodejny.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.