Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
První reklamace uznána, dostala jsem nový telefon, druhá reklamace uznána, dostala jsem nový telefon, třetí reklamace neuznána, čtvrtá neuznána, pátá čekám (stále stejný problém v neuznaných reklamacích). Telefon je prý plně funkční. Závada: padání aplikací, extrémní přehřívání se sám od sebe nezávisle na aplikacích, extrémní přehřívání při telefonátech, telefon se nedá držet u ucha, následné nepřiměřené vybíjení přístroje. NEJHORŠÍ A NEUMOŽŇUJÍCÍ NORMÁLNÍ PROVOZ TELEFONU - SIGNAL (mnohokrát konzultováno s operátorem (korporátní smlouva v zaměstnání s operátorem - nadstandartní služba), signál vypadává z plného 3G na E s prázným signálem a pak přepne vyhledávání a pak ihned plný 3G a pak zmizí jakýkoliv signál a i bez hlášky, že signál není k dispozici. Nelze používat internet, nelze používat aplikace, nelze telefon používat k práci. občasné vypadavání hovorů práci také nepomáhá. Potřebuji funkční telefon, k čemu mi je chytrý telefon, když ani pořádně nefunguje připojení? Telefon byl dohromady na reklamaci skoro půl roku. Když nejste ochotni odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, aspoň mi dejte FUNKČNÍ TELEFON! Děkuji za pochopení
Apple Iphone S4, 16 GB White, reklamován MP Anděl, výrobní číslo: 013540007486327
Odstoupení od smlouvy s vrácením peněz
|
Tweet |
V případě, že se u spotřebního zboží vyskytne v 24měsíční záruční době vada, má spotřebitel v závislosti na povaze vady v případě nepodstatného porušení smlouvy právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu, u podstatného porušení smlouvy může rovněž od smlouvy odstoupit. V tomto případě, pokud se tatáž vada i po vyřízení reklamace dodáním nové věci stále vyskytuje, a tedy nebyla prodávajícím odstraněna, bylo by možné ji považovat za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by tedy mohla při reklamování vady uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.