Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#6524Neuznané reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2015, před 10 lety

Kateřina Staňková

Znění stížnosti

První reklamace uznána, dostala jsem nový telefon, druhá reklamace uznána, dostala jsem nový telefon, třetí reklamace neuznána, čtvrtá neuznána, pátá čekám (stále stejný problém v neuznaných reklamacích). Telefon je prý plně funkční. Závada: padání aplikací, extrémní přehřívání se sám od sebe nezávisle na aplikacích, extrémní přehřívání při telefonátech, telefon se nedá držet u ucha, následné nepřiměřené vybíjení přístroje. NEJHORŠÍ A NEUMOŽŇUJÍCÍ NORMÁLNÍ PROVOZ TELEFONU - SIGNAL (mnohokrát konzultováno s operátorem (korporátní smlouva v zaměstnání s operátorem - nadstandartní služba), signál vypadává z plného 3G na E s prázným signálem a pak přepne vyhledávání a pak ihned plný 3G a pak zmizí jakýkoliv signál a i bez hlášky, že signál není k dispozici. Nelze používat internet, nelze používat aplikace, nelze telefon používat k práci. občasné vypadavání hovorů práci také nepomáhá. Potřebuji funkční telefon, k čemu mi je chytrý telefon, když ani pořádně nefunguje připojení? Telefon byl dohromady na reklamaci skoro půl roku. Když nejste ochotni odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, aspoň mi dejte FUNKČNÍ TELEFON! Děkuji za pochopení


Produkt

Apple Iphone S4, 16 GB White, reklamován MP Anděl, výrobní číslo: 013540007486327


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy s vrácením peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 17:31, před 10 lety

V případě, že se u spotřebního zboží vyskytne v 24měsíční záruční době vada, má spotřebitel v závislosti na povaze vady v případě nepodstatného porušení smlouvy právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu, u podstatného porušení smlouvy může rovněž od smlouvy odstoupit. V tomto případě, pokud se tatáž vada i po vyřízení reklamace dodáním nové věci stále vyskytuje, a tedy nebyla prodávajícím odstraněna, bylo by možné ji považovat za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by tedy mohla při reklamování vady uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 11:32, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.