Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65242Hrozný přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2023, před rokem

Ivana Chytilová

Znění stížnosti

Obsluha úplně k ničemu, neochotná, drzá, a arogantní
Internet nefunguje (takže nečekejte nic ) a pokud si chcete objednat jidlo musíte přes aplikaci která skoro nefunguje a trvá 2h než jidlo objednáte a stejně vám řeknou ze to už můžete zrušit protože budeme za chvíli v Praze (chvíle=cca 1h) penize vám zůstanou v aplikaci a musíte jít na pobočku aby vám je vrátili. No proste katastrofa
Zpoždění 100min a ještě vám nadávají ze si mate pohnout. Paní s kočárkem se tam nemohla dostat a ani jeden ji nepomohl ještě ji nadají že spěchají.


Produkt

Rj 1010. 6.3.2023


Požadované řešení

Jednoduché
Zařídit aby jidlo mohlo být objednáno i o obsluhy a normální internet.
Samosebou i slušná obsluha a ne že ještě po vás budou štekat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 08:19, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 15:48, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 15:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.