Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 6.3.23 jsem si chtěla v prodejně Semily koupit rybu za sníženou cenu/cedule nad chlad.boxem/,bohužel u pokladny ale sleva nebyla.Zboží jsem si nekoupila.
V poslední době si už každou účtenku kontroluji,protože se tato situace stává velmi často a nejenom mně.Nestěžuji si na pokladní,které opravdu na vině nejsou!!! Nastalý problém jsem vždycky vyřešila s pokladní nebo vedoucí směny.
Vždy jsem do Lidlu chodila nakupovat ráda,nyní končím i kvůli nesmyslně vysokým cenám potravin.
Vyzývám i ostatní nakupující,kteří řeší podobné problémy,aby mě následovali.
pstruh duhový a mnoho dalšího zboží hlavně maso/
ceny uvedené u zboží a slevy musí být správně uvedeny v systému !!!
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Hořáková, mrzí nás komplikace, které nastaly. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji,v poslední době jsem už tento problém nezaznamenala.