Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#65247Deklarované slevy jsou jen na cedulích

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2023, před rokem

Alena Hořáková

Znění stížnosti

Dnes 6.3.23 jsem si chtěla v prodejně Semily koupit rybu za sníženou cenu/cedule nad chlad.boxem/,bohužel u pokladny ale sleva nebyla.Zboží jsem si nekoupila.
V poslední době si už každou účtenku kontroluji,protože se tato situace stává velmi často a nejenom mně.Nestěžuji si na pokladní,které opravdu na vině nejsou!!! Nastalý problém jsem vždycky vyřešila s pokladní nebo vedoucí směny.
Vždy jsem do Lidlu chodila nakupovat ráda,nyní končím i kvůli nesmyslně vysokým cenám potravin.
Vyzývám i ostatní nakupující,kteří řeší podobné problémy,aby mě následovali.


Produkt

pstruh duhový a mnoho dalšího zboží hlavně maso/


Požadované řešení

ceny uvedené u zboží a slevy musí být správně uvedeny v systému !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 09:17, před rokem

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2023 10:15, před rokem

Dobrý den, paní Hořáková, mrzí nás komplikace, které nastaly. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2023 19:38, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.4.2023 20:27, před rokem


Alena Hořáková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji,v poslední době jsem už tento problém nezaznamenala.