Společnost


Ing. Lukáš Hrančík

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6525Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2015, před 10 lety

Anna Žolnay

Znění stížnosti

Dne 26. 2. 2014 jsem na stránkách 12pm.cz objednala a zaplatila za zboží Ohřívač Karrimor, kde provozovatelem stránek je Ing. Lukáš Hrančík. Za tento produkt jsem předem uhradila 426Kc. Dne 10. 3. 2014 jsem obdržela odpověď "Vámi objednané zboží je trvale nedostupné". Provozovatele jsem znovu kontaktovala dne 3. 4. 2014 s dotazem, kdy mi bude částka za nedodané zboží navrácená. Odpověď: "částka za nedodané zboží Vám bude vrácena zpět na účet do 7 dnů". Doposud jsem žádné peníze neobdržela. Firma má nedostupní telefon a více na moje dotazy (poslední z dne 7. 12. 2014) přes formulář nereaguje. Přijetí správy, bylo přitom potvrzeno.

Zjistila jsem, že majitel Ing. Lukáš Hrančík provozuje i jiné stránky a to www.mobil4you.cz nebo www.joha.cz a mnoho dalších, kde jsem i majitele dne 25. 2. 2015 sehnala. Na můj dotaz odpověděl se slovy: "12pm vlastnila jiná firma a ta webové stránky odkoupila". Přitom jsem si s majitelem v dnech 2. 3. 2015 přes adresu eshop@12pm.cz vyměnila ještě pár e-mailu. Kde mi mimo jiné odporučil písemně zaslat žádost o vrácení částky na kolegu, který účtem, kde jsem své peníze zaslala, disponuje. Dne 9. 3. 2015 byla písemní žádost zaslána a obdržena. Dosud jsem nedostala žádnou odezvu. Ing. Lukáš Hrančík, již na e-maily nereaguje.


Produkt

Objednavka ohřívač Karrimor


Požadované řešení

vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 16:27, před 10 lety

Jestliže je smlouva zrušena od počátku, mají si strany vrátit vzájemná plnění, a to v ujednané době. Pokud tak nějaká strana neučiní v ujednané nebo stanovené době, ocitne v prodlení a je možné po ní požadovat úroky z prodlení. Pokud by peníze nebyly vráceny a bylo by třeba se nároku domáhat v soudním řízení, bylo by před podáním žaloby třeba zaslat subjektu tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Prodávajícím v tomto případě je osoba, která byla provozovatelem elektronického obchodu v době uzavření smlouvy. Jestliže po uzavření smlouvy došlo v tomto směru ke změně, záleželo by, zda na nový subjekt přešly závazky původního.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 13:27, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.