Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, velice nerad ale musím si stěžovat na Vašeho zaměstnance a jeho velmi hrubé chování. Událost se stala dnes tedy 7.3.2023 ráno kolem 5:54h na trase z Chebu do Zwickau. Vlak přijel pozdě a pan průvodčí nás ve Františkových Lázních začal honit ať si rychle nastoupíme, čímž moje manželka zakopla při nástupu do vozu (protože nástupiště je níže než vlak) a poranila si koleno. Načeš mi vlakvedoucí začal zavírat dveře před nosem a já jsem začal křičet ať otevřou. Když jsem pomohl manželce postavit se na nohy a pomohl jsem jí s kufrem vystoupil jsem. (žena cestovala se psem sama). Když vlak odjel volal jsem ženě, zda je v pořádku a žena mi řekla, že tam na ní přilítnul průvodčí a začal na ní vulgárně křičet. Žádám o velmi přísné potrestání tohoto průvodčího včetně jeho osobní písemné omluvy mojí ženě. A upozorňuji, že pokud bude mít žena zdravotní problémy, budeme požadovat odškodnění za vytrpěnou bolest a případně i dorovnání platu ve formě ušlé mzdy. Předem děkuji a se srdečným pozdravem.
Ing. Michal Ježek MBA
Vulgární vyjadřování průvodčího, osobní slovní útok na mojí ženu.
Velmi přísné potrestání a osobní písemnou omluvu mojí ženě. Případná náhrada při zdravotních potížích.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
S žádostí o odškodnění je třeba se obrátit písemně na společnost České dráhy, a.s., spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), doklad od poškozené věci (v tomto případě např. kalhot, jestliže došlo k poškození kolene).
Společnost České dráhy, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"Vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/."