Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65258Vymáhání dluhu firmou Paidwings AG

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2023, před rokem

Michal Janovský

Znění stížnosti

Dobrý den, asi před 14 dny mě kontaktovala inkasní firma Paidwings AG pro vymáhání dluhu u jiné společnosti.

První společnost mě nekontaktovala ohledně dlužné částky... Vím, že jsem se na jejich stránky přihlásil a chtěl využít jejich VIP služeb... při platbě mě, ale banka nedovolila provést platbu..

Z podmínek už vím, že jsem měl i přes to, že se mě nepodařilo provést platbu, vypovědět smlouvu.
Nepředložily, žádné soudní rozhodnutí o vymáhání dluhu. S první firmou jsem se spojil, vypověděl smlouvu a zaplatil dluh byť jsem jejich služby nevyužil...

Odkazuji se jen na jistý paragraf § 367 BGB (občanského zákoníku)


viz došlý e-mail..



Vážený pane Janovský,

až dosud jste uhradili pouze jednu dílčí částku ve výši -20,95 EUR, kterou jsme podle
zákonných ustanovení § 367 BGB (občanského zákoníku) zúčtovali na nám vznikající náklady.
Žádáme Vás, abyste také uhradili ještě otevřenou zbývající částku hlavní pohledávky ve výši
37,02 EUR nejpozději do

16.03.2023 (obdržení platby na náš účet).

Preventivně upozorňujeme, že jste na základě existujícího prodlení platby, resp.
Vašeho odepření placení také povinni vyrovnat veškeré vzniklé výdaje z prodlení, jako
např. náklady na právní zastoupení, výdaje na upomínání atd. Okresní soudy přisuzují ve stálém
výkladu práva také tyto nároky na náklady proti příslušnému dlužníkovi. Pro zamezení
dalším, zbytečným nákladům Vám tudíž naléhavě radíme, abyste zbývající částku,
s uvedením spisové značky, přesně a v plné výši převedli.

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:

Majitel účtu: Fairmount GmbH
Bankovní ústav: Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFFXXX
Částka: 37,02 EUR
Věc: 93323208411

Doufáme, že úhradu ve lhůtě provedete, abychom nebyli nuceni své mandantce
doporučit uplatnit pohledávku soudní cestou. Po obdržení dlužné
částky spis odložíme.

S pozdravem


Fairmount GmbH


Požadované řešení

Prosím o radu zda zaplatit nebo do dále s tím..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 11:08, před rokem

Společnost Paidwings AG je provozovatelem internetových seznamovacích portálů. Členství je zpravidla zpoplatněno a bývá časově omezené.

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, tak jak zde již spotřebitel podle popisu učinil. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.

Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (faxem na 41 (0) 41 5087019, e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné (spotřebitel by tak nemusel platit).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 16:18, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2023 20:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.