Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65262Nezastavení linky 629 na zastávce Kladno, žel. zast. město ve směru do Dřetovic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2023, před rokem

Josef Schrotter

Znění stížnosti

Dobrý den,
můj vnuk dojíždí ze zastávky Kladno, žel. zast. město do Stehelčevsi do školy linkou 629 spojem v 07:13. Dnes již podruhé řidič na zastávce nezastavil a velkou rychlostí ji projel i když vnuk dával na znamení, že chce nastoupit. Přitom zastávka na znamení není. Již podruhé jsem stížnost také volal dispečerovi do Kladna. Tato zastávka je dá se říct nevhodně umístěna mezi zastávku MHD Kladno u Penny marketu (kde linka 629 nezastavuje) a U nemocnice. Někteří řidiči pak zřejmě vnímají jen zastávky s přístřeškem. Tato zastávka přístřešek nemá. A je to zastávka PID, ale dopravu zajišťuje ČSAD Kladno. Žádám vás, aby byli všichni řidiči linky 629 poučení, že na zastávce Kladno, žel. zast. město mají zastavit, když tam stojí cestující.


Požadované řešení

Žádám vás, aby byli všichni řidiči linky 629 poučení, že na zastávce Kladno, žel. zast. město mají zastavit, když tam stojí cestující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 11:06, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 16:17, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2023 21:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.