Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne. 2 a 4.5 .března mi přišla SMS v tomto znění : Za pripojeni k internetu na čísle *** Vam bude uctovano 29Kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu.Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm O2... K internetu se připojuji pouze z domácí wifi, jinak se k internetu nepřipojuji.
Internet v mobilu
Zjištění, proč mi tyto SMS chodí
Zablokování veškerých placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle
Pokud možno, vrácení peněz
|
Tweet |
Podle "ceníku" společnosti O2 Czech Republic a.s. částka 29,- Kč odpovídá jednorázovému připojení k internetu přes mobilní data.
Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Aby nedocházelo k opakování této situace, doporučujeme, kromě výše uvedeného, i následující postup. Společnost O2 Czech Republic a.s. uvádí (zde: https://www.o2.cz/osobni/internet-v-mobilu-zahranici/168117-jak_na_to_1.html), že pro blokování dat lze postupovat takto:
- buď zaslat SMS ve tvaru BAP na číslo 999 111,
- nebo je možné kontaktovat společnost na zákaznické lince 800 02 02 02 a požádat o zablokování dat na konkrétním čísle operátora, který by měl spotřebiteli vyhovět a data mu na čísle zablokovat.
Dobrý den,
mrzí nás, pokud došlo k nechtěnému připojení k internetu.
Cena za spojení pro tarif Mobilní data (ČAS) je stanovená za každých započatých 24 hodin bez ohledu na nastavení mobilního zařízení či množství stažených dat. Zřejmě došlo ke stáhnutí pár kb. Když nechcete, aby se váš telefon připojil k internetu bez vašeho vědomí, můžete si v samoobsluze Moje O2 nastavit službu "Blokování automatického připojení k internetu v ČR". Potom vám v případě, že se váš telefon pokusí připojí k internetu, přijde zpráva, jestli chcete připojení potvrdit nebo ignorovat.
Pokud chcete, aby se váš telefon nepřipojoval k internetu vůbec(třeba při dovolené v zahraničí mimo zónu EU), doporučujeme si zablokovat mobilní data přímo v nastavení mobilního telefonu.
Pro bližší prověření požádáme o doplnění čísla SIM (má 18 pozic, začíná na 89) či PUK kódu do sekce neveřejných údajů nebo na e-mail info@o2guru.cz.
Následně připojení k datům budeme moci prověřit a nastavit případnou blokaci.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Jsem velmi spokojen. Dne 8.3.jsem se obrátil na prodejnu v Ml.Boleslavi kde mi ihned zablokovali uvedené SMS.Děkuji za kladné vyřízení Vaněk Ladislav