Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera jsemsi objednal zámečníky, první, kteří se mi nabídli na Chromu, na webu https://zamecnik-svoboda.cz/ a jakmile přijeli začali jsme řešit, kolik to bude stát. Můj zámek byl zamčeny na dvakrát a byl mi naúčtován výjezd, řezání, odvrtání a otevření, to vše v rámci dvvjnásobného nočního příplatku, to vše s dph za 20812 kč. V tu chvíli jsem opravdu nevěděl, že to je neadekvátní cena za takové služby, to jsem zjistil až druhý den, že standardně to bývá menší cena i ve večerních hodinách.
Dále, zámečníci mi poškodili dveře, když do krytí dveří, kde je klika, začali řezat flexou.Mám fotky z řezání a z výsledné práce. Dveře jsou zkrátka mírně nařízlé, navíc mi i mírně nařízli zadlabací zámek. na vše mám fotodokumentaci. Navíc je běžné, že zámečníci mají vlastní fabky pro zákazníky. Čirou náhodou jsme jednu měl doma.
Poslední kapak byla dnes ráno, když jsem zjistil, že se patrně jedná nesolidní firmu, na kterou si kdekdo stěžuje a z toho důvodu jsem si poršel fakturu, která se mi rovněž jeví jako pochybná, diakritika, a vlastně žádné relevantní informace o firmě a úkonech, i ten noční výjezd tam není uveden přímo, pouze, že každá služba má dvojnásobnou položku. Dále tam není ani žádná zprává, tu jsem po pánovi chtěl, něco tam teda napsal do faktury, což se mi objevilo na faktuře na druhé straně.
Dnes jsem jim napsal email, kde žádám reklamaci jejich služby, ale vzhledem k tomu, co jsem teď o firmě Servis Direkt 24 "nastudoval" to nevidím moc příznivě. Ale uvidíme.
Chci vrátit peníze. Vzhledem k tomu, že mi ve finále firma způsobila víc škody než užitku, chci, aby mi vrátila peníze v plné výši.
|
Tweet |
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.
Pokud opravou došlo k poškození dveří, bylo by pravděpodobně možné také požadovat náhradu škody. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.